دستگیری سارق طلا و جواهرات در “بناب”
دستگیری سارق طلا و جواهرات در “بناب”
فرمانده انتظامی بناب از دستگیری سارق حرفه ای طلاجات و کشف اموال مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد

سرهنگ “سهراب شفقی” در گفتگو با خبرنگار صدای بناب اظهار داشت : در پي کسب گزارشي مبني بر يک مورد سرقت طلا و جواهر در يکي از منازل سطح شهرستان بناب موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقيقات اوليه با انجام اقدامات هوشمندانه و با تلاش بي وقفه، با اشراف اطلاعاتی سارق را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه وی را در نزدیکی محل وقوع سرقت که قصد متواری شدن از محل را داشته دستگير کردند.

این مقام انتظامی بيان داشت: در بازجويي هاي تکميلي از سارق دستگیر شده ،وی ضمن معرفی یکی از همدستان خود،به سرقت طلا و جواهرات به ارزش 2 میلیارد ريال و به سرقت وجه نقدی به مبلغ 7 میلیون ریال و یک دستگاه گوشی همراه اعتراف که اموال مسروقه از وی کشف و به مال باخته تحويل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بناب تصریح کرد: در اين راستا پرونده مقدماتی تکميل و متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

سرهنگ “شفقی”در پايان به خانواده ها توصيه کرد: موقع خروج از منزل از نگهداری اشیاء قیمتی و طلا و جواهر در منزل اکیدا” خوداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پليس 110و تقدير و پيشنهادات خود را به شماره تلفن 197 گزارش کنند.

گفتنی است مال باخته با حضور در ستاد انتظامی شهرستان از تلاش های فرمانده و ماموران انتظامی بناب تقدیر و تشکر کرد.