دشمنان انقلاب انتظار مشارکت زیر 20  درصدی در انتخابات را داشتند/ نقش برجسته و مهم اصناف و بازاریان بنابی در ایام سخت کرونا
دشمنان انقلاب انتظار مشارکت زیر 20  درصدی در انتخابات را داشتند/ نقش برجسته و مهم اصناف و بازاریان بنابی در ایام سخت کرونا
فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: دشمنان انتظار مشارکت زیر 20 درصد را داداشتاند که خوشبختانه این آرزو را به گور بردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری ظهر امروز در جمع اصناف و کسبه شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت روز اصناف اظهار داشت: ابتداعاً جا دارد از حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد  تقدیر و تشکر کنم چرا که با وجود تمام مشکلات و گلایه مندی ها باری دیگر پای صندوق های رای آمده و با نظام و انقلاب خود تجدید پیمان کردند.

فرمانده سپاه بناب با تاکید بر اینکه دشمنان پیش بینی مشارکتی کمتر از 20 درصدی در این دوره از انتخابات ایران را داشتند اظهار داشتند گفت: خوشبختانه شاهد بودیم با وجود شیوع بیماری کرونا بیشتر شهرهای کشور مشارکتی 50 درصدی را به ثبت رساندند که به نوبه خود آماری مورد قبول می باشد.

سرهنگ یحیی حیدری با اشاره به نقش مهم اصناف و کسبه شهرستان بناب در ایام کرونایی و انتخابات گفت: در روزهای کرونایی کمک های مومنانه در شهرستان بناب با همکاری اصناف و کسبه انجام می شد که جا دارد از همکاری انها تقدیر و تشکر کنیم.

وی درپایان با بیان اینکه گام دوم انقلاب ظرفیتی بسیار مناسب برای رشد و آبادانی کشور می باشد افزود: در گام دوم انقلاب توجه ویژه ای به پتانسیل و ظرفیت جوانان شده است.

انتهای پیام/ رقیه فتحی