دشمنان با شهادت فرزندان انقلاب نمی توانند مانع حرکت آن شوند
دشمنان با شهادت فرزندان انقلاب نمی توانند مانع حرکت آن شوند
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بناب با تسلیت حادثه ترور شهید محسن فخری زاده، گفت: به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نمی کند.

به گزارش صدای بناب به نقل از بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله طالبی در جمع کارکنان سپاه بناب افزود: مسئولان غرب زده و منافقین داخلی باید از حادثه ترور دانشمند هسته ای کشورمان درس بگیرند که به هیچ وجه دشمن قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: مسئولین  کشورمان با الگو گیری از شاخص ولایت نباید نگاه به غرب داشته باشند چرا که عده ای، امید به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و … از خارج  دارند زیرا که دشمن، توانمندی و استعداد های درونی کشورمان را به خوبی فهمیده است و در پی از بین بردن نخبگان کشورمان می باشد.

حجت الاسلام طالبی در ادامه سخنان خود اکتفا به توان داخلی را تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی و معیشتی عنوان و بیان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه اصلا نباید دشمن را در هر زمان دست کم بگیریم و با داشتن بصیرت و آگاهی راه های نفوذ دشمن را بشناسیم اگر این چنین نباشد ضربات زیادی خواهیم دید چرا که دشمن بسیار هوشیار بوده و درصدد ترور و از بین بردن نخبگان کشور می باشد تا راه پیشرفت کشور مسدود شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: ما باید از حادثه دیروز عبرت بگیریم که رفتار دوگانه غرب در خصوص مذاکره و از طرفی دیگر ترور دانشمندان و نخبگان کشورمان با هم در تناقض بوده و آشکارا درصدد جلوگیری از توسعه و پیشرفت علمی وفناوری کشورمان هستند.