دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است/ جنگ تحمیلی همچون دانشگاهی است که درس های بی شماری به مردم ایران داده است/ مسئولان باید دست در دست هم فتنه های دشمن را نقش برآب کنند
دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است/ جنگ تحمیلی همچون دانشگاهی است که درس های بی شماری به مردم ایران داده است/ مسئولان باید دست در دست هم فتنه های دشمن را نقش برآب کنند
فرمانده سپاه بناب دفاع مقدس رابرگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی دانست وبر همدلی مسئولان کشور در زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب عمران دوستی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب که به مناسبت هفته دفاع مقدس تشکیل یافته بود اظهار داشت: ما باید همواره یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران و جانبازان را گرامی بداریم و مرورگر رشادت های آنها باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بناب گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اولین شکست دشمنان ما بود و زمانی که منافقین را برعلیه انقلاب اسلامی ایران وارد نبرد کردند وپیروز نشدند دشمنان شکست دوباره را تجربه کردند و نهایتاً دشمنان ایران با تجهیزات کاملی که در اختیار کشور عراق گذاشتند که با ایران وارد جنگ شود و ایران بعد از هشت سال پیروز میدان شد این باز شکست دشمنان بود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس در اثر خون شهدا و ایثارگران و برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین شکل گرفت و کلید پیروزی آنها توکل به خدا و اطاعت از رهبری و همکاری همه جانبه فرمانده هان و سربازان این سرزمین بود.

عمران دوستی دفاع مقدس را به دانشگاهی تشبیه کرد که اساتید آن شهیدانی چون باکری و کاظمی ها بودند گفت: در سایه چنین استادانی است که شهید حججی با اعتماد به نفس تمام در راه خدا جهاد کرده و به خاطر آرمان هایش شهید شد.
فرمانده سپاه بناب با تاکید دوباره به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان ایران، هفته دفاع مقدس را نشانه گرفتند و در صدد سست کردن انگیزه ما برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستند.

وی به یک پارچگی مسئولان تاکید کرد وگفت: مسئولان این کشور دست در دست هم در مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی می‌کنیم و تا پایان سال جاری هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم که یادآور خون شهدا و جانبازان آن دوره هستند.

عمران دوستی از برنامه‌های سپاه پاسداران در هفته دفاع مقدس تا پایان سال خبر دادوگفت: برنامه های متنوع برای هفته دفاع مقدس تا پایان سال در نظر داریم توسط پایگاههای مختلف در سطح شهرستان بناب و همچنین برخی از برنامه ها در ادارات صورت می‌گیرد.
فرمانده سپاه افزود: سپاه هم برای برنامه‌هایی را تدارک دیده است که عبارتند از:

تحویل ۷ باب خانه به مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان برای چند تن از افراد تحت پوشش بهزیستی، بازسازی مزار شهدا چند روستا که به حدود ۲۷ مزار میرسد، نمایشگاه دفاع مقدس در میدان های ورودی شهر، میدان بسیج،میدان امیرکبیر و یادبود که عملکرد شهرستان بناب را در طول هشت سال دفاع مقدس به تصویر خواهد کشید.

وی در پایان تصریح کرد: مشاوره حقوقی رایگان، یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس در محلات شهر، غبار روبی مزار شهدا و نواختن زنگ هفته دفاع مقدس در مدارس از جمله آنهاست.

عمران دوستی در پایان اظهار امیدواری کرد وگفت: امیدواریم در کنار مسئولان هم بتوانیم به خوبی برنامه‌های ویژه دفاع مقدس را اجرا کنیم وهمواره یاد وخاطره مردان وزنان جنگ تحمیلی را گرامی بداریم.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین