دفاع مقدس تجربیات بسیار مفیدی برای این کشور به ارمغان آورده است/ضرورت انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل های جدید انقلاب
دفاع مقدس تجربیات بسیار مفیدی برای این کشور به ارمغان آورده است/ضرورت انتقال فرهنگ هشت سال دفاع مقدس به نسل های جدید انقلاب
فرماندار بناب تجربیات حاصل شده از 8 سال دفاع مقدس را ارزشمند و بر انتقال آن ها به نسل های جدید انقلاب تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، امین رفیعی صبح امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یادو خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه شروع و تا ۷ مهر ادامه دارد که به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فرماندار بناب موضوع دفاع مقدس را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد که در طول ۴۰ سال گذشته برای کشور ما اتفاق افتاده است حمله سراسری عراق با همکاری دشمنان انقلاب اسلامی به ایران بوده است که اهمیت بحث دفاع مقدس را چند برابر می کند.

وی بررسی موشکافانه تجربیات هشت سال دفاع مقدس را به مهم دانست و گفت: دوران دفاع مقدس بزرگترین و مهمترین درسی است که ما می توانیم از تجربیات هشت ساله آن در مباحث اجتماعی، نظامی،علمی و داشتن وحدت ملی در این دوره زمانی استفاده کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب دفاع مقدس را تجربه ارزشمند دانست و گفت: کلیه دولت‌ها و ملت های دنیا دوست دارند به تجربیاتی برسند که کشور ما در طول 8 سال دفاع مقدس به آن دست یافته است تجربیاتی مانند مقاومت و دفاع از آب وخاک کشور و قدرت نظامی، فرهنگی و حس وطن دوستی رامی توان نام برد.

امین رفیعی در ادامه با اشاره به بیانیه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: هشت سال دفاع مقدس موجب افزایش روحیه وطن دوستی در ایران شده بود که متاسفانه امروز کمرنگ تر شده است و این جای افسوس دارد ومسئولان می بایست با یاد آوری و استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس دوباره فرهنگ وطن دوستی را در جامعه افزایش داده وبه جوانان انتقال دهند.

فرماندار بناب در ادامه تصریح کرد: انتقال تجربیات هشت سال دفاع مقدس توسط مسئولان باید با قدرت هرچه تمام انجام پذیرد تا بتوانیم از دستاوردهای دفاع مقدس به نفع احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به شعار دفاع مقدس در سال جاری گفت: حماسه ما قوی هستیم شعار امسال است که می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی آن را به اجرا بگذاریم

امین رفیعی در پایان گفت: باید از پرداخت به برنامه‌هایی که موجب تفکیک بین نیروهای مسلح وسایر ارگانها شود دوری کنیم و به حفظ وحدت و ایجاد امنیت پایدار در جامعه کمک کنیم و گام‌های مهم و خوبی را در الگوسازی دستاوردهای هست سال دفاع مقدس برداریم.

 

انتهای پیام زهرا احمدین