دیدار فرمانده سپاه ناحیه بناب با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: نیروی انتظامی نماد قدرت، شجاعت و پیروی از ولایت است
دیدار فرمانده سپاه ناحیه بناب با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: نیروی انتظامی نماد قدرت، شجاعت و پیروی از ولایت است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: نیروی انتظامی نماد قدرت، شجاعت، شهامت و پیروی از ولایت است که آحاد جامعه به آن افتخار می کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ،” سرهنگ “یحیی حیدری” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بناب به همراه سایر مدیران خود در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان حضور یافته و با فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان دیدار کردند
وی ضمن تبریک هفته ناجا به فرمانده انتظامی و کارکنان زیر مجموعه ،اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسند هستم که در اولین روز از ماه ربیع الاول میزبان شما کارکنان خدوم ناجا هستیم و این موضوع را به فال نیک می گیریم.
سرهنگ حیدری افزود: نیروی انتظامی نماد قدرت، شجاعت، شهامت و پیروی از ولایت است که همه آحاد جامعه به آن افتخار می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب گفت: امروز نیروی انتظامی نیرویی است که با اقدامات خود در مقابل دشمنان ایستاده است و تحریم نیروی انتظامی توسط آمریکای جنایتکار نشان دهنده این است که دشمنان از این نیرو قطع امید کرده اند.

سرهنگ حیدری کارکنان ناجا را به کسب بیش از پیش معرفت، ایمان و تقوا توصیه کرد و افزود: بندگان خوب خداوند در جامعه باید با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش کنند و مجرمان به محض مشاهده پلیس، ترس و واهمه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمات و فداکاری های مأموران ناجا بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: همه ما به وجود نیروی انتظامی افتخار می کنیم و قدر زحمات کارکنان انتظامی را می دانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب گفت: از اقدامات و تلاش های ارزشمند فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بناب تقدیر و تشکر می کنم و برای آن ها در مسیر خدمت رسانی به مردم از خداوند متعال طلب توفیق دارم.

گفتنی است در پایان سرهنگ “یحیی حیدری” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بناب و به همراه سایر مدیران خود از کارکنان انتظامی این شهرستان با اهداء لوح تقدیر و شاخه گلی تجلیل کرد.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی