دیدار و گفتگوی رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو با شهردار بناب/ جواد نظام پرست: تکمیل این پروژه افتخاری برای درمان شهرستان است/  از این طرح حمایت کامل خواهیم کرد
دیدار و گفتگوی رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو با شهردار بناب/ جواد نظام پرست: تکمیل این پروژه افتخاری برای درمان شهرستان است/  از این طرح حمایت کامل خواهیم کرد
رئیس هئیت مدیر شرکت سینا پرتو بناب با هدف بررسی تکمیل پروژه دی کلینک سپید بناب با شهردار منتخب بناب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب،ابوالحسن عونی رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو بناب در این دیدار ضمن عرض تبریک انتخاب بجای جواد نظام پرست به عنوان شهردار منتخب بناب اظهار داشت: خوشحالیم که امروز فردی لایق و شایسته سکان هدایت شهرداری بناب را بر عهده گرفته که بر تمام امورات واقف و از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف بخصوص درمان حمایت می کند.

 رئیس هیئت مدیره شرکت سینا پرتو بناب تکمیل و بهره برداری دی کلینیک سپید بناب(مرکز جراحی محدود) را افتخاری برای شهرستان بناب و شهر خوشه مهر عنوان کرد و گفت: این پروژه به نوع خود در سطح استان و حتی منطقه بی نظیر می باشد و در بخش های مختلف درمانی می تواند خدمات بسیار گسترده ای را به مردم منطقه بخصوص مردم شریف شهرستان بناب ارائه بدهد.

وی حمایت شورای دوره پنجم از سرمایه گذاران بخصوص حوزه درمان را اقدامی نیک و دوراندیش عنوان کرد و گفت: شهرستان بناب نیاز به پیشرفت در ایجاد مراکز درمانی دارد تا همشهریان عزیز مجبور به مراجعه به سایر شهرها و حتی استان‌های همجوار جهت معالجه و درمان خود نباشند.

رئیس شرکت سینا پرتو بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شورا و شهردار منتخب بناب گفت: امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده اقدامات لازم در راستای صدور پروانه ساخت این پروژه هر چه زودتر انجام تا در آینده نزدیک این پروژه بزرگ درمانی منطقه افتتاح و به بهره برداری برسد.

جواد نظام پرست شهردار بناب نیز در این دیدار ضمن تاکید بر تکمیل پروژه دی کلینیک سپید بناب گفت: شورای شهر و شهرداری در راستای حمایت از پروژه های درمانی مصمم بوده و از سرمایه گذاران در این بخش حمایت کامل خواهند کرد.

جواد نظام پرست ضمن تقدیر از هئیت مدیره شرکت سینا پرتو بناب بابت احداث دی کلینیک سپید بناب گفت: بر این باوریم این ساختمان درمانی مدرن و مجهز می تواند بخش زیادی از نیاز درمانی شهرستان و حتی منطقه را تامین کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شورا دوره پنجم و شهرداری با اهدای امتیازات و حتی زمین رایگان در شهرک ولیعصر (عج) از سرمایه‌گذاران حوزه درمان حمایت خواهند کرد، گفت: طبق مصوبات شورا، صدور پروانه ساختمانی  پروژه های درمانی در داخل شهر بناب رایگان و حتی سرمایه‌گذارانی که قصد احداث بیمارستان و کلینیک های درمانی در شهرک ولیعصر عج (ساری داغ) را داشته باشند شهرداری به آنها زمین رایگان خواهد داد.

 

آشنایی با مرکز دی کلینیک سپید بناب(مرکز جراحی محدود)

انتهای پیام/ داود زیبائی