دیدار و گفتگوی نماینده محترم شهرستان بناب با رئیس و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکزبناب
دیدار و گفتگوی نماینده محترم شهرستان بناب با رئیس و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکزبناب
نماینده محترم شهرستان بناب با رئیس و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکزبناب دیدار و در خصوص مسائل مختلف این دانشگاه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بناب؛ حجت الاسلام باقری بنابی نماینده مردم شهرستان خوشمهر و بناب در مجلس شورای اسلامی در این جلسه صمیمانه ضمن بازدید از این مرکز دانشگاهی،در جمع مسئولین این مرکز حضور یافت واز نحوه اجرای برنامه ها و اهداف این مرکز استقبال کرد و کمبودها و نیازهای این دانشگاه را مورد بررسی قرار داده و در جریان مشکلات و چگونگی پیشرفت امور عمرانی قرار گرفت.
در این جلسه جناب آقای دکتر زرفشان ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز بناب، ضمن عرض سلام، خیر مقدم و تشکر از حضور نماینده فرهیخته و پرتلاش شهرستان خوشمهر و بناب در مجلس شورای اسلامی، نسبت به ارایه گزارش از وضعیت موجود و مشکلات دانشگاه وبه درخواست های خود جهت پیشبرد اهداف دانشگاه پرداختند.
رئیس دانشگاه پیام نور؛ درخواست افزایش رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ایجاد مزرعه صحفات خورشیدی واحداث مجتمع خدماتی رفاهی و فرهنگی در ورودی دانشگاه بودند.
دکتر زرفشان در ادامه این جلسه از روند امور،اهداف و مشکلات دانشگاه پیام نور مرکز بناب ارائه نمود و از حمایت های باقری بنابی از این مرکزدانشگاهی قدردانی نمود.
در ادامه جلسه حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به امکانات و پتانسیل های قوی موجود در پیام نور مرکزبناب خواستار همگرایی جمعی و کارشناسی کارکنان پیام نور مرکزبناب در راستای شناسایی فرصتها و بهره مندی از منابع و امکانات در اختیار دانشگاه برای رشد و پیشرفت پایدار آن شدند.
وی افزود: قوی شدن به معنای واقعی کلمه را تنها راه برون رفت از مشکلات و چالشهای دانشگاه برشمرد و برنامه ریزی و پشتکار فعال را لازمه تحقق آن دانست.
باقری بنابی خواستار برنامه ریزی مدیریت دانشگاه پیام نور برای مسکن کارمندان که مسکن دریافت نکردند شدند.
و همچنین در خصوص پی گیری پیشنهادات رئیس محترم در خصوص تفکیک سند و اخذ مجوز مجتمع فرهنگی و تجاری جهت کسب درامد برای تودیع هزینه های جاری دانشگاه مقرر گردید طی دوهفته اینده بعد تکمیل برنامه ها و درخواست ها ،جلسه ای در مرکز دانشگاه پیام نور کشور با اقای دکتر زمانی ریاست عالیه دانشگاه پیام نور در خصوص پیگیری و تسریع موارد فوق با تلاشهای نماینده محبوب و مردمی شهرستان صورت گیرد.