رانندگان تاکسی و آژانس موظف هستند تنها ۳ مسافر سوار کنند/ با متخلفین به شدت برخورد خواهیم کرد / مردم شکایت خود را به سازمان حمل و نقل بناب اعلام کنند
رانندگان تاکسی و آژانس موظف هستند تنها ۳ مسافر سوار کنند/ با متخلفین به شدت برخورد خواهیم کرد / مردم شکایت خود را به سازمان حمل و نقل بناب اعلام کنند
رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب گفت: طبق دستورات صادره تمامی تاکسی ها و آژانس های مسافربری شهرستان موظف هستند جهت اجرای طرح فاصله اجتماعی تنها ۳ مسافر سوار کنند.

کریم صمد زاده عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب با تاکید بر اینکه تمامی تاکسی ها و آژانس های مسافربری سطح شهر بناب حداکثر می توانند سه مسافر سوار کنند گفت طبق دستورالعمل های صادره از طرف مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور و با هدف اجرای طرح فاصله اجتماعی این قانون می بایست تا اطلاع ثانوی در سطح شهرستان بناب نیز اجرا شود.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرستان بناب اجرای این قانون را به نفع تمامی همشهریان و رانندگان عنوان کرد و گفت: از تمام رانندگان تاکسی های شهری و برون شهری و همچنین آژانسهای تلفنی درخواست داریم حتماً این قانون را رعایت کنند و تمامی نقاطی خودرو که توسط مسافرین لمس میشود را به صورت مکرر ضد عفونی کنند.

وی از برخورد شدید سازمان حمل و نقل بناب با رانندگان متخلف از این قانون خبر داد و گفت: قطعاً سلامتی مردم برای ا


ین سازمان بسیار مهم می باشد لذا رانندگانی که این طرح را رعایت نکنند خودروی آنها توسط این سازمان و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور توقیف و به مدت یک ماه به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

صمدزاده در پایان خطاب به مردم شریف شهرستان بناب گفت: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف به سازمان حمل و نقل به صورت مستقیم و یا از طریق شماره تلفن ۳۷۷۶۰۳۹۹-۰۴۱ اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی