رایزن اشتغال و نماینده ولی‌فقیه در خانواده!/ آغوش بازِ هیئات مدیره
رایزن اشتغال و نماینده ولی‌فقیه در خانواده!/ آغوش بازِ هیئات مدیره
آخرین وضعیت نمایندگان مجلس دهم که از راهیابی مجدد به مجلس یازدهم باز ماندند چطور است و چکار می کنند؟

شاید برای بسیاری از مردم این سوال مطرح باشد که نمایندگان دور دهم مجلس که از حضور مجدد در مجلس یازدهم بازماندند اکنون به چه کاری مشغولند. از بین 19 نماینده آذربایجان شرقی در مجلس، تنها 5 نفر از نمایندگان دور دهم توانستند از مردم رای اعتماد دوباره گرفته و راهی مجلس یازدهم شوند. 14 نفر دیگر اما، توفیق حضور در مجلس را نداشتند.

خبرنگار سیاسی آناج، در تماس هایی با نمایندگان بازمانده از مجلس یازدهم، آخرین وضعیت آنها را پیگیر شده است. شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از اولین نفراتی بود که در مصاحبه خود از مشغولیتش به کارهای اقتصادی خبر داد.

بیمقدار گفت: من این روزها به فکر کارآفرینی هستم و در حال رایزنی ایجاد اشتغال برای افرادی هستم که با سرمایه اندک میخواهند کارهای تولیدی انجام دهند. گیاهان دارویی و تولید نخ ابریشم از محوری ترین کارهای من است و پیگیرم که این کار را گسترش دهم.

وی همچنین به پیگیری های پسا نمایندگی خود اشاره داشته و میگوید: در دوران نمایندگی برخی از طرح ها و بودجه ها تصویب شده و با توجه به ارتباطاتی که دارم در صدد تکمیل طرح هایی سرمایه گذاری و گردشگری در استان هستم.

محمد حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا، دیگر نماینده ای بود که در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نکرد. او در همان زمان عنوان کرده بود که قرار است به کارهای اقتصادی مشغول شود.

زهرا ساعی یکی از دیگر نمایندگان مردم تبریز بود که در زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم، از حوزه انتخابی تهران ثبت نام کرد. وی پیش از حضور در مجلس در استانداری تهران مشغول به کار بود و گویا پس از شکست در انتخابات در وزارت کار مشغول به کار شده است.

در ادامه گفت‌وگوهای سایر نمایندگان با خبرنگار سیاسی آناج را میخوانید

فردین فرمند نماینده مردم میانه: به دلیل بیماری که داشتم از ابتدای شیوع کرونا در خانه هستم و بیرون نرفته ام. بنده در دانشگاه آزاد تدریس میکردم و منتظرم ببینم آینده دانشگاه ها به خاطر کرونا چگونه خواهد شد.

ضیا الله اعزازی نماینده مردم بناب: بنده اکنون در خدمت خانواده هستم. (با شوخی) مگر میشود در این دولت به اعزازی مسئولیتی بدهند؟! البته بنده کارمند دانشگاه فرهنگیان هستم اما مدتی است از محل کارم مرخصی گرفته ام تا در خدمت خانواده باشم.

محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد: از زمان بازنشسگی من مدت زیادی نمانده و هم اکنون با توجه به کارمند بودنم در وزارت بهداشت، در بیمارستان شهید مدنی حضور دارم. البته به احتمال زیاد قرار است در روزهای آتی به وزارت کار رفته و آنجا مشغول شوم.

الله قلی قلیزاده نمایندهمردم کلیبر: (با شوخی و خنده) بنده هم اکنون نماینده ولی‌فقیه در خانواده هستم. البته بازنشسته وزارت آموزش و پرورش هم هستم.

سلمان خدادادی، نماینده مردم ملکان: من عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب هستم و هم اکنون در این دانشگاه مشغولم و منتظر ترم جدید و دانشجویانم.

یعقوب شیویاری، نماینده مردم میانه: به دلیل سابقه حضور و عضویت در وزارت بهداشت، هم اکنون مشاور عالی مدیر عامل بیمه سلامت کشور هستم.

رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان: به احتمال زیاد طی روزهای آینده عضور هیئت مدیره پتروشیمی جم شوم.

معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر: بنده هم اکنون عضو هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری بانک ملت هستم.

اسماعیل سعیدی، دیگر نماینده مردم تبریز: من بازنشسته سپاه هستم و اکنون در خدمت خانواده ام.

بیت الله عبداللهی، نماینده مردم هریس و اهر: بازنشسته استانداری هستم و بیشتر پیگیر بخش های سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی و گردشگری‌ام.

علی جلیلی نماینده مردم مراغه: در سمت مدیرکل پارلمانی وزارت علوم مشغول به کارم.

انتهای پیام/