رتبه چهاردهم آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از کرونا
رتبه چهاردهم آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از کرونا
استاندار آذربایجان شرق با بیان اینکه نابودی این بیماری در گرو همراهی و همکاری مردم است گفت:: آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از این بیماری در رتبه چهاردهم کشوری قرار دارد و انتظار داریم با همراهی مردم بتوانیم این پدیده را کنترل کنیم.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، بر برخورد جدی با فرصت‌طلبانی که در این شرایط بحرانی، دست به احتکار و گران‌فروشی می‌زنند، اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی به دقت بازار را رصد کرده و با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سوءاستفاده از این شرایط کرده اند برخورد می کنند.

 وی خواستار تشدید نظارت بر روند تولید و توزیع مواد بهداشتی و خوراکی در استان برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و اتفاق ناخوشایند شد.

استاندار آذربایجان شرقی، ریشه کن کردن کرونا را نیازمند همراهی اقشار مختلف مردم دانست و افزود: تمام مسئولان استان در کنار دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پای کارند و امیدواریم همراهی مردم و رعایت توصیه های بهداشتی در کمترین زمان ممکن باعث ریشه‌کن شدن این بیماری شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های تمام مسئولان و کادرهای درمانی برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: مردم باید توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و به جز در موارد ضروری، از هرگونه سفر درون شهری و برون شهری خودداری کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه نابودی این بیماری در گرو همراهی و همکاری مردم است، ادامه داد: آذربایجان شرقی از نظر تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از این بیماری در رتبه چهاردهم کشوری قرار دارد و انتظار داریم با همراهی مردم بتوانیم این پدیده را کنترل کنیم.

جلوگیری از واردات، تولید، عرضه و فروش مواد بهداشتی غیراستاندارد، بررسی مشکلات مربوط به تامین سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه آزاد ارس، ضرورت اصلاح برخی قوانین موازی در حوزه مبارزه با قاچاق و اهدای لباس، کیف و کفش به برخی خانواده های نیازمند استان با همکاری سازمان اموال تملیکی استان، مهم ترین موضوعات جلسه امروز کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود.