رعایت بیش از 80 درصد از پروتکل های بهداشتی در ماه ه محرم در شهرستان بناب / توزیع بیش از 3 هزار وپانصد ماسک در ایام محرم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب/ بناب یکی از شهرهای نمونه استان از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد
رعایت بیش از 80 درصد از پروتکل های بهداشتی در ماه ه محرم در شهرستان بناب / توزیع بیش از 3 هزار وپانصد ماسک در ایام محرم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب/ بناب یکی از شهرهای نمونه استان از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب گفت: خوشبختانه در ماه محرم بیش از 80 درصد مردم مومن و ولایت مدار بناب با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری پرداختند.

ناصر یگانه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب ،ضمن تشکر و قدر دانی از اصحاب رسانه بابت پوشش دهی ایام محرم اظهار داشت: با وجود شیوع بیماری کرونا تمام برنامه های ماه محرم در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد پروتکل های بهداشتی مد نظر ما در ماه محرم در این شهرستان تحقق یافت گفت: جا دارد از کارگروه ستاد مراسم عزاداری امام حسین که متشکل از امام جمعه ، فرماندار و نیروی انتظامی و آموزش و پرورش و سایر ارگانهاتشکیل شده است تقدیر و تشکر کنیم که همکاری لازم را در اجرای هرچه بهتر مراسم ماه محرم  را داشتند.

وی تصریح کرد: باید واقع بینانه بگوییم حدود 20 درصد از پروتکل های بهداشتی در ماه محرم برگزار نشد و آن هم به دلیل اعتقادات مردم بود و کنترل آن بسیار سخت و خارج از پتانسیل های اداره تبلیغات و سایر نهادهای مربوطه بوده است.

حجت السلام یگانه رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم در این شهرستان را نسبت به سایر شهرهای هم جوار بهتر عنوان کرد وگفت: طبق اخبار واصله و معتبر اکثر شهرهای همجوار استان نتوانستند آنگونه که می بایست پروتکل ها را رعایت کنند.

رئیس ادراه تبلیغات اسلامی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه بیش از 80 درصد از عزاداران حسینی در ایام محرم از ماسک استفاده کرده اند، گفت: این کار نشان از فرهنگ غنی مردم شریف بناب است و در کنار آن تبلیغات اسلامی شهرستان بناب 3 هزار و پانصد ماسک سه لایه را در ایام محرم بین عزاداران حسینی در بناب توزیع کرد.

وی  در ادامه تصریح کرد:با تاکید بر اینکه امسال برخلاف سال های گذشته نزولات جیره خشک بود اما در برخی از مساجد مثل پورصادق وسفینه النجاه جیره های خشک نزدیک به یک میلیارد ریال بین مردم ونیازمندان توزیع کردند.

حجت السلام یگانه خاطر نشان کرد: با وجود مخالفت های این سازمان در راستای پخت و پز وتوزیع بیش از 150 هزار پرش غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی پخت و در خارج از مساجد بین مردم پخش و توزیع شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان  بناب ضمن تشکر و قدردانی  از عموم مردم شهرستان بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: امیدواریم ایام عزاداری باقی مانده محرم و صفر را نیز با رعایت نکات بهداشتی و به خوبی به پایان برسانیم.

انتهای پیام /زهرا احمدین