رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در این آزمایشگاه/ قطع بودن سیستم اینترنت تامین اجتماعی علت تجمع ناگهانی در برخی از اوقات/  نصب تهویه مناسب و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن انتظارات
رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در این آزمایشگاه/ قطع بودن سیستم اینترنت تامین اجتماعی علت تجمع ناگهانی در برخی از اوقات/  نصب تهویه مناسب و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن انتظارات
مدیر آزمایشگاه مهر بناب در واکنش به اخبار مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری در این آزمایشگاه گفت سالن انتظارات این آزمایشگاه به تهویه بسیار قوی مجهز و صندلی‌ها با فاصله اجتماعی چیده شده اند.

ابوالحسن عونی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در واکنش به اخبار انتشار یافته مبنی بر عدم رعایت فاصله اجتماعی در در سالن انتظارات آزمایشگاه مهر بناب اظهار داشت: تجمع امروز به دلیل قطع ناگهانی سیستم اینترنت تامین اجتماعی اتفاق افتاد و البته پرسنل آزمایشگاه مراجعه کنندگان را به بیرون و حتی خدمات دهی در خودروی شخص آن ها دعوت می کردند.

وی افزود: با اجباری شدن خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی اکثر نسخه ها به صورت الکترونیکی به آزمایشگاه ارجاع داده می شوند و همچنین نسخه دارو ها نیز به همین صورت هستند و در صورت قطع سیستم اینترنتی تامین اجتماعی اینگونه مشکلات جزئی و موقتی به وجود می آید.

وی در خصوص رعایت استانداردهای بهداشتی در سالن انتظارات این آزمایشگاه گفت تمام صندلی های سالن انتظار این آزمایشگاه بانوار اخطار به صورت یکی در میان چیده شده است تا مراجعه کنندگان با رعایت فاصله اجتماعی در این سالن منتظر بمانند.

عونی افزود: در کنار چیدمان صندلی ها یک عدد تهویه بسیار قوی و مناسب در سالن انتظارات این آزمایشگاه نصب شده است که با قدرت بسیار زیاد هوای داخل این سالن را در چند ثانیه تهویه و به خارج از ساختمان هدایت و هوای تازه را وارد این سالن می کند.

مدیر آزمایشگاه مهر بناب با تاکید بر اینکه پرسنل این آزمایشگاه با تمام پتانسیل سعی بر جوابگویی هرچه سریعتر مراجعه کنندگان را دارند، گفت: در همین راستا 3 نفر به عنوان منشی و جوابگو به مردم شریف بناب به صورت مداوم در حال خدمت دهی به همشهریان عزیز هستند تا سالن انتظارات با تجمع مواجه نشود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت همشهریان در مقابل بیماری کرونا از ابتدای شیوع این ویروس منحوس در دستور کار این آزمایشگاه قرار گرفته است: آزمایشگاه مهر بناب به دلیل مجهز بودن به جدیدترین دستگاه های روز دنیا به شدت مورد استقبال مردم شریف شهرستان بناب و حتی در شهرهای همجوار قرار گرفته است و ما به عنوان خادمان مردم عزیز بناب سعی خواهیم کرد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی خدمات بسیار مناسبی را ارائه بدهیم.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی