زبح ۱۸ راس گوسفند به همت خیرین روستای قره چپق بناب/ گوشت های نذری بین نیازمندان و متضررین کرونایی در روستا توزیع شد+ تصاویر
زبح ۱۸ راس گوسفند به همت خیرین روستای قره چپق بناب/ گوشت های نذری بین نیازمندان و متضررین کرونایی در روستا توزیع شد+ تصاویر
صبح امروز همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله ۱۸ راس گوسفند به همت خیرین روستای قره چپق بناب زبح و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، خیرین نیکوکار روستای قره چپق بناب همانند سال های گذشته و با هدف کمک به نیازمندان و متضررین کرونایی ۱۸ راس گوسفند را ذبح و با قطعه بندی آنها بین نیازمندان این روستا توزیع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این اقدام خداپسندانه در گفتگو با خبرنگار صدای بناب، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا عده‌ای به دلیل از دست دادن مشاغل خود در امرار معاش خود دچار مشکلاتی شدند که می بایست از آنها حمایت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان وظیفه دارند از افراد متضرر از کرونا و نیازمندان حمایت کنند، گفت: سپاه ناحیه بناب به همت خیرین همواره در این راستا پیش قدم بوده است و خوشبختانه  از زمان شروع بیماری کرونا بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی نیز توزیع شده است.

سرهنگ حیدری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین روستای قره چپق گفت: این اقدام خداپسندانه نشان داد که بین مردم و مسئولان همدلی و مهربانی خوبی وجود دارد که امیدواریم در تمام مراحل پیشرفت مردم و مسئولان پشتیبان یکدیگر باشند.

 

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش / داود زیبائی