سوء مدیریت در شهرداری بناب عامل اصلی مشکلات شهرداری / پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری تا پایان خرداد ماه / داشتن برنامه ریزی و خط مشی مناسب حللال بسیاری از مشکلات شهرداری /پرداخت ماهانه بیش از 23 میلیارد ریال برای حقوق  پرسنل شهرداری بناب
سوء مدیریت در شهرداری بناب عامل اصلی مشکلات شهرداری / پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری تا پایان خرداد ماه / داشتن برنامه ریزی و خط مشی مناسب حللال بسیاری از مشکلات شهرداری /پرداخت ماهانه بیش از 23 میلیارد ریال برای حقوق  پرسنل شهرداری بناب
کریم صمد زاده یکی از دلایل اصلی مشکلات فعلی شهرداری بناب را سوء مدیریت عنوان کرد و بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر ادارات و مسئولان شهرستان بناب تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سرپرست شهرداری بناب در جلسه مناسب سازی اماکن شهری و شورای سالمندان شهرستان بناب اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی مشکلات شهرداری شهرستان بناب نبود مدیریت است عدم مدیریت  و نداشتن برنامه ریزی های مدون بیشتر از مسائل مالی و اعتباری در شهرداری بناب احساس می‌شود که مردم شهرستان بناب به این امر کاملا واقف هستند.

سرپرست شهرداری بناب تصریح کرد: شهرستان بناب در  منطقه جزو شهرهای زبانزد و مثال زدنی بود اما متاسفانه به خاطر برخی از مسائل مدیریتی جایگاه خود را از دست داده است مطمعنا در کنار فرماندار محترم و پرکار شهرستان بناب و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و در کنار سایر ارگان‌های دولتی می توانیم قدم های خوبی برای پیشرفت شهر بناب برداریم و این شهر را به جایگاه واقعی و اصلی خود برسانیم.

کریم صمد زاده از پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری خبر داد و گفت: تا به امروز توانستیم مبالغی از حقوق معوقه و بیمه کارکنان شهرداری را که تا چندین ماه پیش پرداخت نشده بوند را بپردازیم و بتوانیم روحیه کاری کارکنان را تا حدودی بهبود بخشیده و کیفیت کار را در شهرداری بالا ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: حقوق پرداختی ماهانه کارکنان شهرداری نزدیک به 23 میلیارد ریال می باشد که توانستیم با تمهیدات لازم زمینه تامین اعتبارات را برای ماه های آینده فراهم نماییم تا شهردار آینده دچار مشکلاتی که تا کنون گریبان گیرش بود نشود.

سرپرست شهرداری از عدم اجرای طرح جامع دوم سخن به میان آورد و گفت: متاسفانه برنامه مدونی در شهرداری نداریم و بدون چشم انداز و برنامه ریزی کار را پیش می بریم و این همان معظل بزرگ مدیریتی است که شهرداری از آن رنج می برد و وجهه  واعتبار خود را پیش همشهریان از دست می دهد.

کریم صمدزاده در پایان از مشکلات اساسی شهربناب نام برد و گفت: مناسب سازی معابر از عمده مشکلات اساسی شهر بناب می باشد  که رفع این مشکل  در راس کار امور شهرداری می باشد مناسب سازی پیاده روها در شهر، ادارات، کارخانه ها واماکن عمومی باید با تامین اعتبار هرچه زودتر انجام شود.

 انتهای پیام/ زهرا احمدین