شتاب رشد و توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور سورنا زمانيان
شتاب رشد و توسعه در مجتمع فولاد صنعت بناب با حضور سورنا زمانيان
سورنا زمانيان ازمديران برتر فولاد كشوربه عنوان مديرعامل جديد مجتمع فولاد صنعت بناب معرفي شد .

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از  روابط عمومي مجتمع فولاد صنعت بناب ، آئين معارفه سورنا زمانيان مديرعامل جديد اين مجتمع طي مراسمي با حضور قائم مقام گروه مالي گردشگري، بصيري مديرعامل گسترش صنابع و معدن ماهان و اعضاي هيئت مديره و جمعي از مديران اين مجتمع برگزارشد.

قائم مقام گروه مالي گردشگري در اين آئين با اشاره به نامگذاري سال توليد، پشتيباني ها و مانع زدائي توسط مقام معظم رهبري گفت : در اهميت توليد و خود اتكائي همين بس كه مقام معظم رهبري در چند سال اخير توليد را محور و اساس شعار سال قرار داده اند و مجتمع فولاد صنعت بناب در طي اين سالها پس از پشت سر گذاشتن مشكلات ، موانع و كاستي ها با هدايت و حمايت مديران ارشد گروه مالي گردشگري در سال جهش توليد توانست به شرايط مناسبي دست يابد و جهش توليد محقق شد.

وي نگاه به داخل و بهره مندي از توان و پتانسيل اين مجموعه فولادي را مهم خواند و افزود : مديران مجموعه هاي توليدي بايد نگاه به داخل، استقلال و رسيدن به خود كفائي را مد نظر داشته باشند و توان ، تخصص و پتانسيل داخلي را به كار گيرند تا از ظرفيت هاي موجود به شكل هدفمند و بهينه بهره برداري لازم صورت پذيرد. فلذا تغييرات مديريتي در اين مجتمع نيز در راستاي سياست هاي راهبردي و ايجاد تحول، رشد و توسعه با سرعت و شتاب بيشتر انجام مي گيرد.

رئيس هيئت مديره مجتمع فولاد صنعت بناب از پايان مشكلات مالي اين شركت نيز خبر داد : در سال 99 پس از پيگيري ها و اقدامات سازنده اي كه انجام شد تمام بدهي هاي بانكي كه از عمده مشكلات و موانع سر راه اين اين مجموعه فولادي بود تسويه گرديد و با وجود شركت احياء استيل فولاد بافت و زنجيره فولادي مربوط به گروه مالي گردشگري مواد اوليه مورد نياز واحد هاي ذوبي اين مجتمع تامين شد و با شرايطي كه در بازار ايجاد شده بود رشد و پيشرفت خوبي را شاهد بوديم.

قائم مقام گروه مالي گردشگري سرمايه گذاري انجام شده براي طرح هاي توسعه فولاد صنعت بناب را قابل توجه خواند و گفت : استراتژي و نگاه مديريت ارشد گروه از سال هاي پيش نگاه توسعه اي بوده است و سرمايه گذاري عظيمي انجام شده كه اميد است در اسرع وقت پروژه هاي تعريف شده به بهره برداري برسد و در خدمت توليد ، رشد و پيشرفت اقتصادي و آباداني كشور عزيزمان قرار گيرد .

وي در پايان ضمن تشكرو قدرداني از زحمات پرسنل فولاد صنعت بناب عنوان كرد : توفيقات به دست آمده در سال گذشته قابل تحسين است و از تمام دست اندركاران نهايت تشكر و قدرداني را دارم و انتصاب دكترزمانيان كه از مديران با تجربه، كار بلد و برتر كشور در پيشبرد پروژه هاي فولادي است در جهت شتاب بخشيدن به رشد و توسعه مجتمع فولاد صنعت بناب مي باشد .

در ادامه اين مراسم بصيري مديرعامل گسترش صنايع و معادن ماهان نيز در خصوص اهميت فولاد بناب گفت : مجتمع فولاد صنعت بناب در زنجيره فولادي اين هلدينگ نقش بسزائي دارد و بر همين اساس نگاه ويژه اي در راستاي توسعه آن وجود دارد و سرمايه گذاري كلاني كه انجام شده است حاكي از جايگاه ويژه و اهمين آن مي باشد و حضور دكتر زمانيان در اين مجتمع نيز كه سابقه درخشاني در پيشبرد طرح هاي توسعه اي دارد به همين دليل است.

سورنا زمانيان مديرعامل جديد مجتمع فولاد صنعت بناب نيز در مراسم معارفه گفت : فولاد صنعت بناب شركت بزرگي است و براي خودش يك مكتب فولادي دارد. لذا ، تحقيق و پژوهش و نقش آفريني در حوزه فولاد كشور در سطحي بالا بايد در اين مجتمع در دستور كار قرار گيرد و همگام با آخرين دستاوردهاي روز دنيا حركت كند.

زمانيان تلاش و كوشش مضاعف و با انگيزه بالا را حائز اهميت دانست و افزود : ظرفيت ، توانمندي و دانش و تجربه خوبي در اين شركت هست و با توجه به جوان بودن اين مجموعه فولادي، تلاش و كوشش مضاعف و با انگيزه بالا در رسيدن به اهداف و بهره برداري از پتانسيل موجود لازمه كار مي باشد كه در ادامه موفقيت هاي قبلي تداوم خواهد داشت و بهتر شدن شرايط را رقم خواهد زد.

بابك عليزاد شهير مديرعامل سابق اين مجتمع نيز در اين مراسم گزارش كوتاهي از عملكرد سال گذشته ارائه كرد و گفت : با حمايت هاي صورت گرفته ، در سال 99 گام هاي بلندي برداشته شد و رشد توليد را شاهد بوديم و توانستيم به سود عملياتي برسيم .

درپايان ازپروژه رفاهي ورزشي كارگران مجتمع فولاد صنعت بناب و پيشرفت كارآن بازديدبه عمل آمد
شايان ذكر است كه مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان يكي از شركت هاي تابعه گروه مالي گردشگري با برخورداري از دو واحد ذوب و ريخته گري و خطوط متعدد نورد با ظرفيت توليد بيش از دو ميليون تن انواع مقاطع فولادي با كيفيت بالا در حال فعاليت است كه جايگاه ويژه در توليد فولاد كشور و حضور پررنگ در بازارهاي داخلي و خارجي را دارد.