شرکت تعاونی زنان توانای بناب افتتاح شد+ تصاویر/ نماینده بناب: اشتغال دغدغه اصلی امروز جامعه/ آموزش و یادگیری مهمترین راه حل برای رفع موانع کارآفرینی
شرکت تعاونی زنان توانای بناب افتتاح شد+ تصاویر/ نماینده بناب: اشتغال دغدغه اصلی امروز جامعه/ آموزش و یادگیری مهمترین راه حل برای رفع موانع کارآفرینی
صبح امروز شرکت تعاونی زنان توانای بناب با حضور نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و جمعی از بانوان کارآفرین بناب در محل مسجد راه کربلای بناب افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح شرکت تعاونی زنان توانای بناب عید غدیر خم را بزرگترین عید بشریت عنوان کرد و گفت: از عموم مردم انتظار داریم به هر نحوی این عید بزرگ را گرامی بدارند تا فراموش نشود.

شیخ رضا باقری بنابی کارآفرینی و اشتغال برای بانوان را امری بسیار مهم و اساسی دانست و گفت: دغدغه اصلی جامعه ما در این روزها اشتغال زایی می باشد بخصوص در این روزهای کرونایی که وضعیت معیشت مردم نابسامان است امیدواریم در کنار مسئولان بتوانیم در امر اشتغالزایی اقدامات بیشتری را انجام بدهیم.

وی آموزش و یادگیری را مهمترین راه حل برای رفع موانع ومعضلات کارآفرینی دانست و گفت: امیدواریم که بتوانیم در کنار مسئولان شهرستان و استان قدم های بهتری برای رفع مشکلات اشتغال بانوان برداریم و شرکت تعاونی زنان توانای بناب که در مسجد راه کربلای بناب افتتاح وراه اندازی شده است می ‌تواند گامی مهم برای اشتغال و بازاریابی برای بانوان فعال بنابی باشد.

در این ادامه این جلسه نسرین ولی زاده مدیر عامل شرکت تعاونی زنان توانای بناب از تجهیز و آماده سازی شرکت تعاونی زنان توانای بناب در مسجد راه کربلای بناب به منظور اشتغال زایی و کار آفرینی خبر داد و گفت:این شرکت به منظور ایجاد کارگاه های تولیدی و همچنین فروش محصولات تولیدی بانوان شهرستان بناب وهمچنین بازاریابی در سطح کشوری فعالیت خود را شروع کرده است.

وی در ادامه گفت: نماینده مردم بناب به همراه سایر ارگانهای دولتی مانند اداره بهزیستی ، کمیته امداد و اداره میراث فرهنگی و گردشگی بناب در صدد هستند که زمینه اشتغال زایی بیشتر بنانوان جویای کار شهرستان را در این مرکز راه اندازی کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در این مجموعه در کنار بانوان فعال بتوانیم نمایشگاه دائمی و فروش را ایجاد کنیم تا گره ای از مشکلات بانوان فعال شهرستان برداریم.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی