شكست ركورد توليد ماهيانه در مجتمع فولاد صنعت بناب
شكست ركورد توليد ماهيانه در مجتمع فولاد صنعت بناب
ركورد توليد ماهيانه خطوط ذوب و نورد در مجتمع فولاد صنعت بناب از شكسته شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، در سالي كه بنا به فرموده مقام معظم رهبري به نام سال جهش تولید مزين گرديده است، با همت و تلاش مدیریت و پرسنل متخصص و متعهد دو ركورد جديد توليد ماهيانه در مجتمع فولاد صنعت بناب در واحد های فولادسازی و مجموع ذوب و نورد به ثبت رسيد.

توليد ماهيانه در ذوب شاهين به ميزان 22373 تن درخرداد ماه سال 99كه از زمان راه اندازي و بهره برداري بي سابقه بوده است . واحد فولادسازي شاهين با يك كوره قوس 50 تني و واحد فولادسازي شهريار كه با پنج ست كوره القائي 20 تني در حال فعاليت است در مجموع دو واحد فولادسازی به ميزان 35903 تن شمش توليد شده كه ركورد قبلي توليد ماهيانه در ذوب شاهين 20422 تن و جمع خطوط ذوب 33534 تن بوده است.

همچنين در مجموع توليد ذوب و نورد به میزان 76068 تن توليد انواع محصولات فولادي در خرداد ماه ۱۳۹۹ صورت گرفته كه بالاترين ميزان توليد قبلي 65848 تن در آبان ماه سال 91 بوده است كه در سال جهش توليد تحقق عملي اين شعار را در پي داشته است .

مجتمع فولاد صنعت بناب در هفته هاي اخير با اصلاح فرآيندهاي تامين مواد اوليه و فرآيند توليد ، توانسته است توليد را افزايش داده و جهش توليد را تجربه كند كه با وجود اين افزايش، فرآيند تحويل محصولات توليدي به مشتريان نيز تسهيل گرديده كه رضايتمندي ايشان را در بر داشته است .

شايان ذكر است كه مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداري از دو واحد ذوب و ريخته گري و خطوط متعدد نورد و نيروي جوان ، متخصص و متعهد اين مجتمع محصولات توليد خود را در قالب سبد كامل و با كيفيت بالا توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند كه در ادامه ي زنجيره فولادي شكل گرفته در هلدينگ گسترش صنايع و معادن ماهان نقش بسزائي را در ميان توليد كنندگان فولاد كشور ايفا مي كند.