صنعت فولاد بناب باید برای 50 سال آینده خود برنامه ریزی داشته باشد/ ضرورت رصد اساسی برای تولید آهن اسفنجی در فولاد بناب/ درخشش فولاد ظفر بناب علاوه بر عرصه تولید در مسولیت های اجتماعی
صنعت فولاد بناب باید برای 50 سال آینده خود برنامه ریزی داشته باشد/ ضرورت رصد اساسی برای تولید آهن اسفنجی در فولاد بناب/ درخشش فولاد ظفر بناب علاوه بر عرصه تولید در مسولیت های اجتماعی
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت فولاد بناب باید برای 50 سال آینده خود برنامه ریزی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب نماینده مردم در مجلس شورای در مراسم تجلیل از مجتمع فولاد ظفر،نمونه استاندارد استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر ازتمامی تولید کنندگان و صادر کنندگان شهرستان بناب اظهار داشت: در شرایط کنونی باید نسبت به آینده صنعت فولاد شهرستان نگران باشیم و با اطمینان خاطر نسبت به اینکه بناب يکی از قطب های  فولاد کشور است نسبت به آینده فولاد بی تفاوت نباشیم و چشم اندازی را برای فولاد در نظر بگیریم.

باقری بنابی تصریح کرد:برنامه ریزی های ما باید برای 50 سال آینده پيش بيني شود و مواردی چون افزایش سطح تولید، تولید آهن اسفنجی، و یا حضور پر رنگ در بورس  باشد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی وهدفمند کردن تولیدآهن اسفنجی در صنعت فولاد بناب گفت: می بایست فولاد شهرستان بناب را رصد کنیم وبدانیم که شاید روزی توان تولید شمش را نداشته باشیم وآهن اسفنجی را جایگزین کنیم.

وی افزود: باید در مورد آهن اسفنجی تحقیقات اساسی داشته باشیم  واینکه از چه معدنی با ید بدست بیاوریم ویا  نحوه استخراج سنگ آهن و انتقال را در نظر بگیریم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجتمع فولاد ظفر در کنار سایر مجتمع فولاد شهرستان بناب که تا به امروز خوش درخشیده اند گفت: نبایستی روند کنونی تولید فولاد در کارخانجات بناب باعث پیش بینی نکردن برخی از مشکلات اساسی در سالهالی آینده باشد  وما همواره باید در سطح ملی خوش بدرخشیم.

وی در پایان از عوامل و کارکنان جدی و پر تلاش فولاد ظفر قدردانی کرد و گفت: صنعت فولاد ظفر شهرستان بناب علاوه بر اینکه در عرصه تولید گام های اساسی را برداشته است در مسولیت های اجتماعی هم خوش درخشیده است.

انتهای پیام/ زهرا احمدین