ضرورت ایجاد رقابت سالم در بازار/ برنامه ریزی صحیح از سوی مسئولان گره گشای بسیاری از مشکلات/ ضرورت داشتن اطلاعات صحیح و جامع از بازار بناب جهت برنامه ریزی بهتر
ضرورت ایجاد رقابت سالم در بازار/ برنامه ریزی صحیح از سوی مسئولان گره گشای بسیاری از مشکلات/ ضرورت داشتن اطلاعات صحیح و جامع از بازار بناب جهت برنامه ریزی بهتر
معاون فرماندار بناب ایجاد رقابت سالم در بازار را مهم عنوان کرد و گفت: مسئولان طوری برنامه ریزی کنند تا حقوق مصرف کننده و تولید کنندگان ضایع نشود.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حمید بالغ صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: ستاد تنظیم وظایف مهمی بر عهده داردکه  اگر بتوانیم در سطح شهرستان مدیریت مناسب و صحیح داشته باشیم بسیاری از مشکلات موجود حل خواهد شد.

معاون فرماندار بناب تصریح کرد: زمانی می‌توانیم مدیریت درستی بر بازار داشته باشیم که اطلاعات صحیح و کارشناسانی شده دقیقی در دست داشته باشیم و تمامی زوایا را بررسی کرده تا به پاسخ بسیاری از مشکلات برسیم.

معاون فرماندار گفت: مشکلات و معضلات بازار را تنها به شهرستان بناب نمیتوان اختصاص داد بلکه بسیاری از مشکلات به سطح کشور و یا استان برمیگردد و از آن جمله مشکلاتی که مربوط به شهرستان بناب است می بایست توسط مسئولان و ارگان های مربوطه بررسی و رفع گردد.

وی برنامه‌ریزی و تصمیمات بازار را مهم عنوان کرد و گفت: اگر در بازار برنامه ریزی درستی نداشته باشیم نمی‌توانید تصمیمات مناسب در مورد قیمت ها داشته باشیم و این حقوق مصرف کننده و  تولید کننده را  ضایع خواهد کرد.

بالغ نبود رقابت سالم و درست در تولید اجناس را معضل اساسی بازار دانست و گفت: اگر در بازار رقابت سالم و درستی نباشد تنش های زیادی ایجاد شده و در نتیجه قیمت بالا و کیفیت پایین را در بر خواهد داشت.

معاون فرماندار بناب در پایان از تمامی مسئولین و اصناف خواست با تشکیل کارگروه های اختصاصی نسبت به تنظیم قیمت‌های بسیاری از اقلام از جمله شن ماسه و حلقه های لاستیک تظارت جامع داشته باشند.

انتهای پیام/ زهرا احمدین