ضرورت تخریب و باز سازی 39 مدرسه در سطح شهرستان بناب با کمک خیرین/  مدارس می بایست زیبا و مجهز باشند
ضرورت تخریب و باز سازی 39 مدرسه در سطح شهرستان بناب با کمک خیرین/  مدارس می بایست زیبا و مجهز باشند
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت تخریب و باز سازی 39 مدرسه در سطح شهرستان بناب با کمک خیرین بایدصورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب،نماینده مردم بناب در حاشیه افتتاح مدرسه ۶ کلاسه اسمعیل ظفر بناب اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به امر آموزش و پرورش توجه ویژه ای داشته است.

وی تصریح کرد:  در اجلاس روسای آموزش و پرورش به امر آموزش تاکید کرده و از مسئولان خواست سازمان دهی به مراکز پیش دبستانی و مهد کودک ها، جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و سازماندهی مدارس غیرانتفاعی را جزو اولویت های آموزش وپرورش قرار دهند.

باقری بنابی  ضمن تشکر از آقای جعفر اسمعیل ظفر خیر بزرگوار شهرستان بناب افزود: وی همواره و در سخت ترین شرایط اقتصادی پیشگام امور خیر در بناب بودند چه در زمینه کار آفرینی و اشتغال  باشد و یا چه در زمینه آموزش وپرورش باشد.

وی در ادامه تصریح کرد:  این خیر بزرگوار در نظر دارد که به نام همسر خود هم مدرسه افتتاح کند که امیدواریم در کنار سایر خیرین 39  مدرسه قدیمی را تخریب و بازسازی کنیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود:  شهرستان بناب در امر ساخت و تجهیز مدرسه بین شهرستان‌های دیگر پیشگام است و امیدواریم بتوانیم در بحث مدرسه سازی ۴۰ الی ۵۰ مدرسه قدیمی  را در چهار سال آینده بازسازی و نوسازی کنیم.

باقری بنابی در پایان گفت: فضاهای آموزشی  مناسب در کیفیت آموزش نقش بسیار مهمی را  دارند و ما انتظار داریم با توجه به پتانسیل های خیرین شهرستان بناب در کنار مسئولین بتوانیم گام های مهمی در امر مدرسه سازی برداشته و مدرسه ای در شان فرزندان خود بسازیم.

انتهای پیام/ زهرا احمدین