ضرورت تعامل  و همکاری دانشگاه و صنعت در شرایط سخت امروز/ متاسفانه بخشی از تولیدات ما همچنان فله ای و سنتی صادر می شوند/ استقرار اتاق بازرگانی در آینده نزدیک در بناب
ضرورت تعامل  و همکاری دانشگاه و صنعت در شرایط سخت امروز/ متاسفانه بخشی از تولیدات ما همچنان فله ای و سنتی صادر می شوند/ استقرار اتاق بازرگانی در آینده نزدیک در بناب
نماینده مردم بناب گفت در راستای توسعه و پیشرفت تولیدات و صادرات می‌بایست دانشگاه و صنعت با یکدیگر تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدایبناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه شهرستان بناب با تاکید بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه گفت: بحث دانشگاه و صنعت تا زمانی که با یکدیگر به صورت کامل اخت نشوند اقدامات و تلاش ها بی فایده خواهد بود و مشکلات همچنان پابرجا خواهند ماند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با تمام پتانسیل های خود از بخش خصوصی که در این شهرستان سرمایه‌گذاری می‌کنند حمایت خواهیم کرد اظهار داشت: انتظار داریم مدیران صادرات محور پای کار باشند تا نتایج  مطلوب تری به دست بیاوریم.

شیخ رضا باقری بنابی توجه هر چه بیشتر به شاخص‌های صادرات را مهم ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برخی از تولیدات ما بدون بسته‌بندی و به صورت فله ای و سنتی صادر می شوند که این به ضرر صنعت و توسعه شهری شهرستان بناب خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حوزه پیاز شاهد هستیم که در صادرات مشکلات بسیار زیادی به وجود آمد چرا که نتوانستیم بسته بندی ها و سایر استانداردهای صادراتی را در آن رعایت کنیم که در همین راستا بیشتر پیازکاران شهرستان‌بناب آسیب دیدند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از استقرار اتاق بازرگانی در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیری هایی که انجام شده است در راستای حل مشکلات در بهبود تولید و صادرات به زودی اتاق بازرگانی در این شهرستان مستقر خواهد شد.

نماینده مردم بناب در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهمیت مهم انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت:  برخی به دلیل ناراحتی هایی که از گرانی و وضعیت موجود دارند بر این باورند که نباید پای صندوق های رای بیایند اما قطعاً انتخاب اشخاصی که بتوانند در راستای حل مشکلات شهرمان کمک کنند بسیار مهم و ضروری است.

وی در پایان گفت: در حال حاضر در بحث توسعه میدان تر و بار، بافت شهری، بحث آسفالت خیابان ها و سایر حوزه‌های مختلف شهری مشکلات بسیار زیادی در بناب وجود دارد که می بایست شورای شهر با پتانسیل بسیار زیادی تشکیل شود تا این مشکلات به سرعت حل شوند.

 

انتهای پیامی / داود زیبائی