ضرورت تعامل و همکاری مسئولان در راستای خدمت بیشتر به مردم/ جذب بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری/استفاده از ماینر ظلم به عموم مردم است/ مردم تخلفات را از طریق تلفن 121 به ما اطلاع دهند
ضرورت تعامل و همکاری مسئولان در راستای خدمت بیشتر به مردم/ جذب بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری/استفاده از ماینر ظلم به عموم مردم است/ مردم تخلفات را از طریق تلفن 121 به ما اطلاع دهند
مدیر شرکت توزیع برق بناب همکاری و تعامل ادارات در راستای خدمات دهی بیشتر به مردم را ضروری عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، عزیزاله یزدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران شهرستان اظهار داشت: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند و همواره در همه شرایط در کنار مردم بوده و احساس مسولیت می کنند و میتوان گفت بعنوان همکار ارگان های دولتی و مردم بشمار می آیند.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان بناب همکاری بین ادارات را در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: اگر ادارات مکمل یکدیگر بوده و روابط تنگاتنگ داشته باشند مردم خدمات بهتر و سریع تری را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بعنوان یک همکار از تمامی کارمندان ادارات می خواهم بصورت سلیقه ای عمل نکنند و هدف اصلی ما که حل مشکلات به مردم است را فراموش نکنند و سعی کنیم در کنار همدیگر بروکراسی های اداری را کم رنگ کرده و رفاه حال مردم را در نظر بگیریم.

یزدانی از تفاهم نامه بین ادارات برای تصریح روند کارهای اداری مردم خبر داد و گفت: شبکه دولت نمونه بارزی از تفاهم و همکاری بین ادارات است و با توجه به اینکه مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکنند تاخیر در روند اداری کارهای مردم نوعی کوتاهی و بی احترامی ارباب رجوع می باشد واین شبکه روند کارهای اداری را تسریع می بخشد.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم عبادت است من همواره گشاده رویی و رسیدگی به مشکلات اداری مردم را اولویت کاری در اداره برق قرار داده و بروکراسی های اداری را تصریح بخشیده ایم.

رئیس اداره برق در ادامه افزود: برای رفاه حال همشهریان همواره در پروژه های میلیاردی هزینه گذاری می کنیم و تا ۶ماهه اول امسال بیش از ۳میلیارد اعتبارات برای رفاه حال همشهریان جذب کرده ایم.

یزدانی با اشاره ضرورت افزایش خدمات به این شهر از مردم شریف بناب در خواست همکاری کرد وگفت: مردم عزیز در پرداخت قبوض کوتاهی نکنند که اگر وصول مطالبات نداشته باشیم قطعا خدمات بهتری به مردم نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: مردم مشکلات مربوط به اداره برق را از طریق سامانه ۱۲۱ در طول شبانه روز در اختیار ما قرار دهند و در صورت مشاهده افرادی که از برق غیر مجاز استفاده می کنند حتما به اداره برق اطلاع دهند که درغیر این صورت مردم متضرر می شوند.

رئیس اداره برق از تعادل بخشی خوب و رفع برخی از مشکلات مربوط به ضعف برق در برخی از مناطق بناب در ۶ماهه اول سخن به میان آورد و گفت: ۱۱ترانس که مشکل ضعف ولتاژ داشتند را ساماندهی کرده ایم و اگر مردم مواردی را در مورد ضعف ولتاژ داشتند به اداره برق اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان گفت: استفاده از ماینر غیر قانونی است و از مردم می خواهیم به هیچ عنوان از مانیر استفاده نکنند که در صورت مشاهده جریمه ای بالای ۱۵۰ میلیون تومان شامل متخلفان می شود.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین