ضرورت تقویت روحیه خوانش کتاب در کتابخانه های بناب/ شهرداری از کتابخانه ها حمایت خواهد کرد
ضرورت تقویت روحیه خوانش کتاب در کتابخانه های بناب/ شهرداری از کتابخانه ها حمایت خواهد کرد
شهردار بناب با تاکید بر اینکه شهرداری از کتاب و کتابخوانی در بناب حمایت خواهد کرد گفت: کتابخانه های بناب می بایست طوری فضای خود را درست کنند تا محیطی شاد و نشاط آوری برای جوانان و نوجوانان باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، جواد نظام پرست صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان بناب با تاکید بر اینکه شهرداری در حوزه کتاب و کتابخوانی از کتایخانه های شهرستان حمایت کامل خواهد کرد گفت: شهرداری با وجود تمام مشکلات مالی و اقتصادی خود در بحث قانون نیم درصد به کتابخانه‌های عمومی شهرستان بناب کمک خواهد کرد.

شهردار بناب بر ضرورت ایجاد نشاط در فضای کتابخانه ها تأکید کرد و گفت: کتابخانه ها باید طوری طراحی و زیباسازی شوند که جوانان و نوجوانان با روحیه شاد در فضای کتابخانه ها حضور پیدا کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی به مطالعه خود بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: حدود یک سال می‌گذرد که کرونا با زندگی مردم کاملاً درگیر شده است و ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر پایان کرونا باشیم لذا باید شرایط را طوری فراهم کنیم که به موضوعات مهم به خصوص کتاب و کتابخوانی لطمه وارد نشود.

کلیددار شهر بناب در پایان بر ضرورت تقویت روحیه خوانش کتاب در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: کتابخانه های عمومی شهرستان بناب با کمک سایر نهادها مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می بایست در فضای مجازی برنامه ریزی داشته باشند که علاقه مندان بتوانند با رویه بیشتر در این فضا به کتابخوانی مشغول شوند.

انتهای پیام/ داود زیبائی