ضرورت تکریم ارباب ارجوع در بانک ها / بروکراسی در ادارات و بانک ها باید کاهش یابد/ بانک ها در پرداخت تسهیلات سختگیری نکنند
ضرورت تکریم ارباب ارجوع در بانک ها / بروکراسی در ادارات و بانک ها باید کاهش یابد/ بانک ها در پرداخت تسهیلات سختگیری نکنند
فرماندار بناب صبح امروز در جلسه شورای بانک های شهرستان بناب گفت: ضرورت تکریم ارباب ارجوع، کاهش بروکراسی در ادارات و بانک ها و عدم سختگیری در پرداخت تسهیلات امری مهم می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب شهریار فتحی صبح امروز  در جلسه شورای بانک های شهرستان بناب در جمع روسای بانک های شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در مقابل کرونا سینه سپر کرده و قدم به عقب نکشیدند گفت: همه ما از وضعیت دولت خبر داریم و این امر برای هر کسی هم پوشیده باشد برای روسای بانکها پوشیده نیست و اینکه حساب و کتابمان چگونه بوده و در انتقال پول چه وضعیتی داریم.

فرماندار شهرستان بناب ضمن اشاره به بحث تامین اعتبار اشاره کرد و افزود: تامین اعتبار یکی از بحث های مشکلی هست که تامین آن به این راحتی نیست چرا که به خاطر محدودیت در بحث تخصیص اعتبار، ضرورت پیگیری این اعتبارات اهمیت چندانی دارد لذا در صورت رد این اعتبارات هم به خودمان و هم به شهرستان ظلم کرده ایم.

شهریار فتحی در ادامه به بحث تکریم ارباب رجوع در بانکها اشاره کرد و گفت: خواهشمندیم رسیدگی به مشکلات مردم طبقه پایین را در اولویت کارها قرار داده و مشکلات آنها را حل کنید تا آنها نیز بتوانند وام بگیرند چرا که قانون باید به نفع مردم تفسیر شود تا روسای بانکها با رعایت حق مردم و با در نظر گرفتن شرایط وضع موجود گرهی از مشکلات مردم را باز کنند.

وی افزود: بانک در ایران تنها سازمانی است که در آن سلسله مراتب، آموزشها و ارتقاء ها به خوبی رعایت شده و مطمئناً آزموده ترین فرد بانک، روسای بانکها هستند روسای بانک ها باید با اتکا بر رعایت تکریم ارباب رجوع با خوشرویی با مردم برخورد کرده و آنها را راضی نگه دارند.

فرماندار شهرستان بناب در پایان به الکترونیکی شدن فرایند خدمت رسانی اشاره کرده و از حذف بوروکراسی های اداری اضافی و استفاده از روش های نوین در بانکداری و برنامه ریزی خدمت رسانی آنلاین برای روزهای تعطیل به عنوان موارد بااهمیت اشاره نمود.

انتهای پیام / رقیه فتحی