ضرورت تکمیل هر چه زودتر فاضلاب شهری بناب/ اداره آب و فاضلاب با متخلفان برخورد کند
ضرورت تکمیل هر چه زودتر فاضلاب شهری بناب/ اداره آب و فاضلاب با متخلفان برخورد کند
فرماندار بناب عدم تکمیل فاضلاب شهری بناب را غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: انشعاب آب شرب صاحبان املاک و اصنافی که نسبت به انشعاب فاضلاب خود اقدام نکنند قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب امین رفیعی عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان بناب تکمیل فاضلاب شهر بناب را ضروری عنوان کرد و گفت : تمامی صاحبان ملک و اصنافی که دارای انشعاب آب می باشند می بایست هر چه زودتر نسبت به انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

فرماندار بناب عدم تکمیل فاضلاب شهری بناب را غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت : با وجود اینکه مردم جهت بهداشت عمومی از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می کنند اما معضل فاضلاب شهری که بسیار خطرناک است همچنان در بناب وجود دارد.

فرماندار بناب قطع انشعاب آب شرب املاک و اصنافی را که نسبت به تکمیل فاضلاب خود اقدام نمی‌کنند را خواستار شد و گفت: متاسفانه شاهد هستیم عده ای فاضلاب ملک های شخصی خود را از طریق لوله کشی وارد قوبی چای کرده‌اند که بسیار خطرناک و زمینه ساز فاجعه بیماری خواهد بود.

وی در پایان از اداره آب و فاضلاب شهرستان بناب درخواست کرد انشعاب آب شرب  صاحبان املاک و اصنافی را که نسبت به انشعاب فاضلاب خود اقدام نمی‌کنند را قطع کند چرا که بحث بهداشت عمومی در میان می باشد.

انتهای پیام/امید مردم خواه