ضرورت حمایت اصاحب رسانه از تولید کنندگان/ خبرنگاران باید صادقانه کار کنند
ضرورت حمایت اصاحب رسانه از تولید کنندگان/ خبرنگاران باید صادقانه کار کنند
رئیس ادراه ارشاد اسلامی بناب ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: اصاحب رسانه با تشویق مردم جهت خرید کالای ایرانی می توانند به نوعی از تولیدگنندگان داخلی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حبیب صدیقی در حاشیه مراسم تجلی از خبرنگارن در مجتمع فولاد صنعت بناب ضمن  تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران شهرستان بناب همواره برای پیشرفت و آبادانی شهرستان بناب تلاش می کنند و همواره پیگیر مطالبات مردم از طرف مسولان هستند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بناب خبرنگاری را شغل شریفی دانست وگفت: اصحاب رسانه همواره در سخت ترین شرایط در کنار مردم ومسولان به خدمت مشغول هستند و مادر این روزهای کرونایی شاهد آن بودیم که در کنار کادر درمانی اخبار را به موقع انتشار داده اند ودر آگاهی مردم بسیار سهیم بودند

وی در ادامه گفت : اصحاب رسانه باید از تولید کنندگان حمایت کنند و مصرف کنندگان را راغب به استفاده از تولیدات ایرانی نمایید تا بتوانیم در سال جهش تولید با بهبود اقتصاد ومعیشت مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

وی در پایان صداقت و راستگویی را یکی از ارگان اصلی خبرنگاری دانست وگفت: خبرنگار باید خود رادر آینه ببیند و نباید جناحی کار کند که در این صورت اعتماد مردم را از دست خواهد داد.

نگارنده خبر/ زهرا احمدین