ضرورت فعال سازی بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای درآمدزایی/  تمامی اقدامات را با رعایت عدالت و همدلی همکاران پیش خواهیم برد
ضرورت فعال سازی بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای درآمدزایی/  تمامی اقدامات را با رعایت عدالت و همدلی همکاران پیش خواهیم برد
رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد اسلامی بناب گفت با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها تعاونی اوضاع مختلف دانشگاه را در راستای توسعه و در آمد زایی پایدار فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فضل الله رضوی پور صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس قبلی این دانشگاه دکتر حجتی گفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب و سال ۱۳۶۴ در این شهرستان تعطیل شده و افراد زیادی در پیشرفت آن تلاش کردند که جا دارد از تمامی آنها تقدیر و تشکر کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با بیان اینکه این واحد دانشگاهی طی سالیان اخیر بعد از واحد تبریز برترین حوزه دانشگاهی آزاد در سطح استان بود گفت متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و کاهش چشمگیر دانشجو در این دانشگاه نیز همانند سایر دانشگاههای سراسر استان و کشور گریبانگیر مشکلات بسیار زیادی شده است.

فعال سازی بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای توسعه و درآمدزایی پایدار را مهم ارزیابی کرد و گفت امیدواریم با همدلی و همکاری تمامی مسئولان و همکاران این دانشگاه بتوانیم بخش زیادی از مشکلات را حل کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات و پرداخت های حقوق و مزایا بر اساس عدالت انجام خواهد شد گفت پتانسیل های موجود را به کار ببریم و دانشگاه آزاد بنابر آ همانند قبل سرافراز و باشکوه کنیم.

 

انتهای پیام/امید مردم خواه