ضرورت مناسب‌سازی ورودی تمامی ادارات برای تردد آسان افراد دارای معلولیت/ آسانسور بازار الغدیر هرچه سریعتر راه اندازی شود
ضرورت مناسب‌سازی ورودی تمامی ادارات برای تردد آسان افراد دارای معلولیت/ آسانسور بازار الغدیر هرچه سریعتر راه اندازی شود
معاون فرماندار بناب گفت تمامی ادارات دولتی و غیر دولتی موظف هستند ورودی ساختمان خود را برای تردد هرچه بهتر افراد دارای معلولیت مناسب سازی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فیروزمبین صبح امروز در جلسه ستاد مناسب سازی افراد دارای معلولیت با تاکید بر اینکه تمامی ادارات دولتی و غیردولتی می‌بایست ورودی ساختمان خود را برای تردد افراد دارای معلولیت مناسب سازی کند اظهار داشت: متاسفانه برخی از ادارات در این کار کوتاهی کردند و همچنان با مشکل مناسب سازی مواجه هستند.

وی تصریح کرد: برخی از ادارات دولتی و غیر دولتی که نسبت به تهیه و مناسب سازی رمپ اقدام کردند اما رمپ ها به شکلی هستند که افراد دارای معلولیت نمی‌تواند  از آنها به راحتی استفاده کنند و در واقع می‌توان گفت این رمپ ها ناکارآمد هستند.

معاون فرماندار بناب با تاکید بر اینکه تمامی ادارات شهرستان بناب در مدت زمان کوتاه می‌بایست وضعیت مناسب سازی ورودی ساختمان های خود را تعیین و تکلیف کنند، گفت: درصورت وجود مشکلات اعم از فنی و اعتباری ادارات مشکلات خود را گزارش کنند و حتی الامکان در صورت عدم ساخت رمپ می‌بایست از زنگ خدمت برای افراد دارای معلولیت استفاده کنند تا این افراد در انجام امورات اداری خود مشکل نداشته باشند.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان بناب راه اندازی و تعمیر آسانسور بازار الغدیر ضروری عنوان کرد و گفت: به دلیل خراب بودن آسانسور برخی تردد ها و کارها تاز طریق رمپ ورودی این بازار انجام می‌شود و قطعاً مشکل برای رفت و آمد افراد دارای معلولیت ایجاد می‌شود که انتظار داریم شهرداری طی روزهای آینده هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و راه اندازی آسانسور این بازار اقدام کند.

معاون فرماندار بناب در پایان گفت: بحث رمپ های ورودی ساختمان های اداری و غیر اداری تنها بخشی از مشکلات افراد دارای معلولیت می باشد لذا امیدواریم سایر مناسب سازی در سطح شهر برای عبور و مرور این افراد انجام شود تا آنها نیز همانند سایر شهروندان بتوانند در سطح شهر تردد داشته باشند.

 

انتهای پیام / موسی نوع دوست