عده با انجام برخی مسائل مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد می کنند/ توجه به تولیدات موجب افزایش امنیت و رفاه اجتماعی می شود
عده با انجام برخی مسائل مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد می کنند/ توجه به تولیدات موجب افزایش امنیت و رفاه اجتماعی می شود
مشاور مقام معظم رهبری در بناب در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد ظفر بناب گفت: عده ای در داخل کشور با انجام برخی کارها مشکلاتی را برای تولید کنندگان ایجاد می کنند که این به نفع کشور نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین دهقان عصر امروز در حاشیه بازدید از مجتمع فولاد ظفر بناب با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نه‌تنها در هر حرف بلکه می بایست در عمل اجرا شود اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد هستیم مجتمع فولاد ظفر بناب با همت و تلاش فراوان توانسته است در شرایط سخت اقتصادی دستاوردهای بسیار خوبی را کسب کند.

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه عده‌ای با ایجاد برخی از مسائل و مشکلاتی را برای تولیدکنندگان در داخل کشور به وجود می آورند گفت: وظیفه دولت، نظام و حاکمیت این است که از تولید کنندگان داخلی به نحو احسن حمایت کنند.

وی افزود: دولت می بایست از طریق بانک مرکزی  تسهیلات کم بهره و مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار بدهد و با ایجاد کارگروه های تسهیل و موانع تولید از تمام پتانسیل های خود در راستای حل مشکلات تولیدات داخل کشور استفاده کند.

وزیر سابق دفاع با تاکید بر اینکه می بایست از تحریم ها به نحو احسن استفاده کنیم گفت: نباید تنها ادعا کنیم که تحریم ها فرصت هستند و از این فرصت ها یبه دست آمده هیچ‌گونه سود و استفاده ای نکنیم.

وی تصریح کرد: تحریم‌ها طی سالیان اخیر باعث شد که ما نتوانیم برخی از کالاها را وارد کنیم و بر همین حساب توانستیم نیاز کشور را در داخل تهیه و تولید کنیم و در همین راستا می بایست در همه عرصه‌های مختلف خودکفا باشیم.

سردار دهقان توجه به افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: به وضوح می‌توان گفت هر چقدر بیشتر تولیدات داخلی داشته باشیم ثروت بیشتری را کسب کرد و در نتیجه هر چه ثروت بیشتری داشته باشیم امنیت و رفاه اجتماعی بیشتری حاصل خواهد شد.

مشاور مقام معظم رهبری در پایان با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان عضو مهم در ایجاد امنیت کشور هستند، گفت: قطعاً کمک کردن به تولیدکنندگان موجب افزایش ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی می شود و نمونه بارز این مجتمع فولاد ظفر بناب است که توانسته با ایجاد فرصت های شغلی زمینه را برای اشتغال بسیاری از جوانان شهرستان  و منطقه فراهم کند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی