عزت و سربلندی امروز ایران در جهان نشات گرفته از دوران دفاع مقدس است
عزت و سربلندی امروز ایران در جهان نشات گرفته از دوران دفاع مقدس است
امام جمعه بناب: دفاع مقدس یک اردوگاه حقیقی آموزشی شد تا جوانان ما قهرمان بار بیایند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تأکید بر اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان اسلام و شهداست؛ اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دوران عزت و سربلندی کشور بود و عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران در جهان نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه تحمیل جنگ تحمیلی علیه کشورمان همزمان با اوایل آغازین انقلاب اسلامی ملت را آبدیده تر کرد، افزود: این نهایت حماقت دشمن بود که با تجاوز بی امان خود تکلیف حراست از انقلاب را برای همیشه به مردم ما یاد داد تا اینکه همیشه در آماده باش باشند.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: این اقدام دشمن درس عبرتی بود که باید همیشه هوشیار و مقاوم بود تا انشاءالله این انقلاب را به صاحب اصلیش امام عصر (عج) تحویل داده شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خطبه ها با اشاره به اینکه ۸ سال نبرد و جهاد ایده و افکار دشمن را تا ابد مشخص کرد، گقت: دفاع مقدس در واقع یک اردوگاه حقیقی آموزشی و یک مانور جدی عملیاتی شد تا جوانان ما قهرمان بار بیایند.

 

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی خاطرنشان کرد: دوام، بقاء و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون جنگ تحمیلی، برکات خون شهیدان، مقاومت شما مردم و وجود ولایت و رهبری و مرهون تجاربی است که در طول ۸ سال جنگ بدست آوردیم.