عملکرد ضعیف شبکه بهداشت بناب در کنترل کرونا در این شهرستان/ بازدیدهای بی مورد و حضور مکرر در اتاق عمل از علل مدیریت ضعیف!!
عملکرد ضعیف شبکه بهداشت بناب در کنترل کرونا در این شهرستان/ بازدیدهای بی مورد و حضور مکرر در اتاق عمل از علل مدیریت ضعیف!!
ضعف مدیریت و عملکرد ضعیف شبکه بهداشت و درمان بناب در کنترل شیوع کرونا در این شهرستان نارضایتی های عمومی را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، متاسفنه شاهد هستیم مدیریت شبکه بهداشت که با هدف بهتر شدن وضعیت درمان و بهداشت این شهرستان چند ماه پیش تغییر پیدا کرد اما در ظاهر ضعف مدیریتی را به وضوح نمایان می کند چراکه نه تنها وضعیت کرونا در این بناب بهتر نشد بلکه شاهد هستیم تعداد بستری شدگان روز به روز بیشتر و وضعیت کرونایی بناب در حال قرمز شدن است!!!

حال باید اندیشید مدیریت شبکه بهداشت چرا طی چند ماه اخیر نتوانسته برنانه ریزی خوبی داشته باشد و با دوری حواشی تلاش مضاعفی کند تا وضعیت وخیم امروز پیش نمی آمد.

قطعا تبدیل شدن وضعیت بناب به حالت قرمز و تعطیلی بازار و اصناف خبر خوبی برای مردم و مسئولان نخواهد بود و شبکه بهداشت و درمان بهتر است بجای پیشنهاد تعطیل کردن بازار به فکر برنامه ریزی بهتری باشد و جهادی پای کار آمده  و زمان را به راحتی از دست ندهد.

همچنین عقب ماندن شهرستان بناب در تهیه و تزریق واکس کرونا از دیگر گلایه های مردم بناب می باشد چراکه در زمانی که اکثر شهرهای استان و سایر استان های همجوار کار تزریق واکسن را شروع کرده بودند بناب به عنوان یکی از آخرین شهرهای استان آن هم به دلیل نداشتن یخچال نگهداری واکسن کرونا کار تزریق را انجام داد که این هم نمونه ای از ضعیف مدیریتی شبکه بهداشت بناب بشمار می آید.

در پایان امیدواریم مدیریت شبکه بهداشت و درمان بناب بجای بازدیدهای بی مورد و حضور مداوم در اتاق عمل که معاونین و سایر پزشکان وی می توانند این امورات را به خوبی انجام بدهند بیشتر به کارهای مدیریتی تمرکز کند تا شاهد این وضعیت اسفبار در بناب نباشیم چراکه تنها همت و نلاش یکطرفه مردم شریف بناب برای مهار کرونا بی فایده خواهد بود…

انتهای پیام/