فعالیت 423 واحد تولیدی در شهرستان بناب / کاهش نرخ بیکاری در بناب طی دو سال گذشته
فعالیت 423 واحد تولیدی در شهرستان بناب / کاهش نرخ بیکاری در بناب طی دو سال گذشته
فرماندار شهرستان بناب با اشاره به فعالیت 423 واحد تولیدی در این شهرستان گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران بناب را حل کنیم که در این زمینه اقدامات خوبی را نیز انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان بناب ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: قدرت های جهانی به خصوص ترامپ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران روزشماری می کرد. اما حالا شاهد هستیم ترامپ کجاست و انقلاب اسلامی در چه مرحله ای قرار دارد.

فرماندار بناب با بیان اینکه تحریم ها و فشارهای ناجوانمردانه قدرت های جهانی فشار زیادی را به صنعت و تولید وارد کرد گفت: با وجود همه مشکلات تولیدکنندگان پای انقلاب و کشور خود ماندند و در تمام زمینه ها نیز به خودکفایی رسیدیم.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان ایکه در حا حاضر 423 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بناب فعالیت می کنند گفت: در کل این واحدها بیش از 6000 نفر مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد خوشبختانه در شهرستان بناب طی دو سال اخیر نرخ بیکاری از 14 درصد به 7 درصد کاهش پیدا کرده است و اکثر بیکاران باقی مانده فارق التحصیلان دانشگاهی هستند.

فتحی با اشاره به رشد چشمگیر رشد صادرات در شهرستان بناب گفت: خوشبختانه سال گذشته از 300 هزار تن عبور و توانستیم محصولات غیر نفتی خود را به بیش از 30 کشور صادر کنیم.

فرماندار بناب در تشریح وضعیت معادن شهرستان بناب گفت: در حال حاضر چند معدن در بناب فعال هستند اما انتظار داریم سازمان صمت استان به مجموعه قره قشون به عنوان معدن نگاه نکند چرا که این منطقه بکر و محلی برای گردشگری مردم بناب است.

انتهای متن/ داوود زیبایی