قطعی‌ برق و ضربه آن بر پیکره صنایع /عدم اجرای برنامه روزانه برق موجب سردرگمی شهروندان شده است
قطعی‌ برق و ضربه آن بر پیکره صنایع /عدم اجرای برنامه روزانه برق موجب سردرگمی شهروندان شده است
مسئولین باید قبل از هر اقدامی دست کم فکری به حال صنایع، کارگاه‌های تولیدی، مشاغل آزاد و ... کنند. مسئله برق برای خیلی از مشاغل حیاتی است و اگر برق نباشد بسیاری از افراد شغل خود را از دست خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، قطعی‌های مکرر برق در چند وقت اخیر در آذربایجان شرقی و به خصوص در شهرستان بناب مشکلات عدیده‌ای را در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خانگی و …… به وجود آورد به گونه‌ای که بخش عظیمی از فعالیت‌های صنعت مختل شد و به بخش‌های کشاورزی و خانگی نیز خسارات زیادی وارد شد.

به گفته صاحبان صنایع، بازاریان، خانواده ها و فعالان حوزه کشاورزی خاموشی‌های اعمال شده برخلاف زمان‌بندی ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق بوده و سردرگمی‌های زیادی در برنامه کاری آن‌ها به وجود آورد.

در حال حاضر خاموشی‌ها در بخش صنعت ادامه دارد و صنایع باید ۵۰ درصد مدیریت مصرف برق در ساعات مشخصی داشته باشند، در غیر این صورت خاموشی‌ اعمال خواهد شد.

گفتنی است از طرف شرکت توزیع برق استان برنامه احتمالی قطعی برق روزانه اعلام می شود اما به دلیل اینکه اجرای این برنامه ها دقیق و معتبر نبوده مردماعتماد کافی به آن ندارند و اجرای ناگهانی برنامه ها مشکلاتی را برای عموم شهروندان بناب به وجود می آورد.

انتهای پیام/ رقیه فتحی