اصناف این اتحادیه با رعایت دستورات بهداشتی مجاز به فعالیت هستند / واحدهای متخلف 15 روز پلمپ خواهند شد
اصناف این اتحادیه با رعایت دستورات بهداشتی مجاز به فعالیت هستند / واحدهای متخلف 15 روز پلمپ خواهند شد
رئیس اتحادیه قنادان، لبنیات، بستنی فروشان، عطاران و آجیل پزان شهرستان بناب گفت: صنف های این اتحادیه با توجه به حضور در مشاغل گروه یک می توانند در ایام پیش رو با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

هادی سعیدی نژندظهر امروز در گفتگو با صدای بناب، با بیان اینکه طبق اعلام ستاد کرونایی شهرستان بناب وضعیت کرونایی بناب قرمز شده است، گفت: صنف قنادان، آبمیوه و لبنیاتی و آجیل پزان جزو مشاغل گروه یک بوده و می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت صنف های تحت نظر این اتحادیه مشروط به رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی است و در صورت عدم رعایت، واحد صنفی متخلف تا 15 روز پامپ خواهد شد.

رئیس اتحادیه قنادان، لبنیات، بستنی فروشان، عطاران و آجیل پزان شهرستان بناب با بیان اینکه صنف های این اتحادیه اجازه ورود بیش از 2 نفر مشتری به مغازه را ندارند، گفت: واحدهای گشت، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت به صورت مکرر در حال گشت زنی هستند و در صورت مشاهده تخلف با صنف مربوطه برخورد و از طریق پلیس اماکن و اتحادیه پلمپ قطعی خواهد شد.

سعیدی نژند در پایان با تاکید بر اینکه قوانین وضعیت قرمز کرونایی تا 15 روز لازم الاجرا است، گفت: از تمامی اعضای این اتحادیه درخواست داریم با هدف حفظ سلامت همشهریان عزیزمان حتما قوانین را رعایت کنند تا شاهد فروکش شدن موج جدید این بیماری منحوس در بناب باشیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی