لزوم مشارکت حداکثری مردم بناب در انتخابات برای تعیین سرنوشت شهرستان و کشور
لزوم مشارکت حداکثری مردم بناب در انتخابات برای تعیین سرنوشت شهرستان و کشور
بخشدار مرکزی شهرستان بناب گفت: مردم بناب قطعا همانند سالیان گذشته با شکوه هر چه تمام پای صندوق های رای حاضر شده و سنوشت بناب و کشور را خودشان مشخص خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی عصرامروز در جلسه آموزشی و توجیهی ناظرین انتخابات شورای اسلامی شهرستان بناب با بیان اینکه متاسفانه عده ای در فضای مجازی مردم را به عدم مشارکت در انتخابات تشویق می کنند گفت: این افراد همان کسانی هستند که در راه پیشرفت و توسعه انقلاب در هیچ برهه زمانی تلاش نکرده و تنها از بیت المال و حقوق این کشور خود را سیر کرده اند.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات بیش از هر زمانی مهم و ضروری است اظهار داشت: ما باید خود پای صندوق های رای حاضر شده و کسانی را برای انتخابات شورا شهر و روستاها انتخاب کنیم که بتوانیم پیگیر مطالبات محل زندگی خود باشیم.

وی افزود: مشارکت در سرنوشت کشور و انتخاب افراد اصلح وظیفه شرعی و دینی هر مسلمانی است و ما به عنوان یک ایرانی می‌بایست با تعصب پای صندوق های رای حاضر شده و اجازه ندهیم دشمنان بر ما تسلط داشته و برای ما تصمیم گیری کنند.

لعلی تصریح کرد: در کشور سوریه با وجود همه مشکلات، انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری برگزار شد و مردم سوریه روشنفکرانه و همدل اجازه ندادند که سایر کشورهای دنیا برای آنها تصمیم گیری کرده و خود سرنوشت کشورشان را مشخص کردند و قطعاً آینده خوبی برایشان در پیش رو خواهد بود.

بخشدار بناب با اشاره به وظایف سنگین ناظرین انتخابات شورای اسلامی شهرستان بناب گفت: ناظرین روز انتخابات ۲۸ خردادماه وظیفه صیانت از صندوق‌های را بر عهده داشته و تا زمان رسیدن به روز انتخابات می‌بایست مردم و اطرافیان خود را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه مردم شریف شهرستان بناب همانند سایر انتخابات با حضور پرشور برای انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا ها پای صندوق های رای حاضر خواهند شد گفت: امیدواریم افرادی که در این انتخابات وارد شوراها می شوند صمیمانه و از تمام پتانسیل خود برای خدمت به مردم این شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام/ داود زیبائی