ما امانتدار مردم هستیم/ نخواهیم گذاشت پول‌های کثیف وارد انتخابات شورای شهر بناب شود
ما امانتدار مردم هستیم/ نخواهیم گذاشت پول‌های کثیف وارد انتخابات شورای شهر بناب شود
فرماندار بناب گفت: مجریان و ناظران انتخابات باید قانون‌مدار و بی‌طرف باشند.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس شهریار فتحی در نشست توجیهی ناظران بخش مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی تشکیل یافت؛ اظهار داشت: مجریان و ناظران انتخابات باید قانون‌مدار و بی‌طرف باشند، همانگونه که نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید تلاش کنند تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم انتخاباتی در شأن نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بناب با بیان اینکه ملت ایران همواره در طول تاریخ نشان داده‌اند که مردمان روزهای سخت بوده‌اند؛ گفت: مردم ایران اسلامی 28 خرداد باز با خلق حماسه‌ای دیگر نشان خواهند داد که پای نظام و انقلاب پا برجا هستند و قطعاً دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

فتحی اضافه کرد: ما مجریان و ناظران انتخابات امانتدار مردم هستیم و اجازه نخواهیم داد تا پول‌های کثیف وارد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بناب شود.

وی یادآور شد: شهرستان بناب دارای ظرفیت و قابلیت‌های بالایی از تمام جهات است، از این رو در انتخابی که می‌کنیم، باید دقت بیشتری داشته باشیم و افراد علاقه‌مند به توسعه و عمران و آبادی شهرستان را برای ترکیب شوراها انتخاب کنیم.