مجتمع فولاد صنعت بناب، لوح و تندیس ویژه اجلاس سراسری مسئولیت ‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای را دریافت کرد
مجتمع فولاد صنعت بناب، لوح و تندیس ویژه اجلاس سراسری مسئولیت ‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای را دریافت کرد
در اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی مجتمع فولاد صنعت بناب، لوح و تندیس ویژه اجلاس سراسری مسئولیت ‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای را دریافت کرد

در پایان اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه ای، که در مرکز همایش های دانشگاه الزهرا برگزار گردید، ضمن تقدیر از مهندس بابک علیزاد شهیر مدیر عامل و عضو هیات مدیره به پاس خدمات موثر و ارزنده ایشان در ایفای مسئولیت اجتماعی، تندیس ویژه این اجلاس نیز به مجتمع فولاد صنعت بناب اهدا گردید .
مجتمع فولاد صنعت بناب در سالجاری اقدامات موثری را در حوزه های مختلف در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام داد که از آن جمله میتوان به طرح و کمپین هم نفس مردم اشاره کرد، در این طرح از آغاز اپیدمی کوئید ۱۹ و نیاز بیمارستان ها به اکسیژن، این شرکت وارد عمل شد و با تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی توانست نقش و سهم بسزایی را در این شرایط بحرانی ایفا کند.

تهیه و توزیع بسته های معیشتی و توزیع آن بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا از دیگر اقداماتی بود که در سال جاری در دو نوبت انجام شد.

اقدامات موثر و همکاری با نهاد های ناظر بر مخیط زیست نیز توسط این مجتمع شکل و رنگ دیگری بر خود گرفت و سرمایه گذاری لازم برای بهبود و تقویت سیستم های کاهش آلایندگی، تغییر رژیم مصرفی مواد اولیه در کوره های ذوب و استفاده حداکثری از آهن اسفنجی موجبات کاهش آلایندگی را فراهم آورد.

در حوزه منابع انسانی و حفظ و صیانت از نیروی کار که همانا سرمایه اصلی شرکت می باشد به جهت مراقبت در مقابل بیماری کوئید ۱۹ صورت گرفت و به منظور حمایت از معیشت کارکنان، با اختصاص پرداختی ویژه در قالب آکورد و بهره وری و ارائه بسته های غذایی و یا بن کارت بصورت دوره ای و منظم انجام می گیرد.

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب، یکی از شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در سالجاری به عنوان یکی از پیشگامان عمل به شعار سال و جهش تولید بوده و رکورد تولید محصولات فولادی از بدو تاسیس این مجموعه فولادی را تجربه نموده است.