مجتمع فولاد صنعت بناب در مسير رشد و توسعه
مجتمع فولاد صنعت بناب در مسير رشد و توسعه
مديرعامل و عضو هيئت مديره مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: این مجتمع درسال جهش توليد در مسير رشد و توسعه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از روابط عمومي مجتمع فولاد صنعت بناب ، بابك عليزاد شهير مديرعامل و عضو هيئت مديره اين مجتمع در نشست مشترك با پرسنل روابط عمومي اين شركت رشد و توسعه را هدف اصلي برشمرد و گفت : در سالجاري با عبور از يك دهه فراز و نشيب ها و مشكلات متعدد ، با دستيابي به سود عملياتي و اجرائي شدن طرح هاي توسعه ، در مسير رشد و توسعه قرار گرفته ايم.

عليزاد شهير در اين نشست صميمي چشم انداز پيش بيني شده براي اين مجتمع را روشن و مسرت بخش توصيف كرد و افزود : با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده براي توليد يك ميليون تن محصول در سالجاري كه تا پايان سال تلاش خواهيم كرد محقق شود براي نخستين بار است كه اين اتفاق از بدو تاسيس در اين مجتمع روي مي دهد و برنامه ريزي براي سال آتي عبور از ميزان توليد يك ونيم ميليون تن خواهد بود بر اساس پيش بيني ها شرايط بهتري را نسبت حال حاضر تجربه خواهيم كرد .

مديرعامل اين مجتمع از پايان يافتن مشكلات بانكي و حل مشكل بدهي هاي بانكي خبرداد و خاطرنشان شد : از آبان ماه امسال مشكلات بانكي كه در سال هاي گذشته گريبان گير اين شركت بود توانستيم عبور كنيم و با حمايتي كه از طرف بانك گردشگري صورت گرفت تمام بدهي هاي اين واحد توليدي مرتفع گرديد و همانطور كه قبلا اعلام كرده بوديم در بورس حضور خواهيم يافت و از اين منظر هم چشم اندازي روشن و مسرت بخش پيش روي خواهد بود.

عضو هيئت مديره فولاد صنعت بناب برندسازي و رشد وتعالي سازماني را با اهميت دانست و عنوان كرد : خوشنامي فولاد بناب در بازارهاي داخلي و خارجي نشان از ارائه محصولي كيفي و شناخت مخاطبان از اين شركت است و برندسازي لازم در اين زمينه بصورت مناسب انجام شده است، لذا تلاش بيشتر براي برندسازي در عرصه هاي بين المللي و محافظت از برند ، حفظ و توسعه بازار، لازم و ضروري است تا در راستاي رشد و تعالي بيشتر و دستيابي به جايگاه واقعي مجموعه گام برداريم.

همچنين ايجاد ثبات و آرامش در محيط كار، فرهنگ سازي براي پرهيز از حاشيه پردازي و تمركز بيشتر در مسائل كاري را يادآور شد و همت و همدلي كاركنان را در رسيدن به موفقيت هاي سالجاري قابل تحسين خواند و بر همت و تلاش مضاعف براي رسيدن به اهداف پيش بيني شده تاكيد كرد .

وي در پايان فعاليت ها و موفقيت هاي كسب شده توسط روابط عمومي را قابل تقدير دانست و نقش روابط عمومي را در رشد و توسعه مجتمع مهم عنوان نمود، كارآمدي بيشتر و بر توجه ويژه مديريت مجموعه به روابط عمومي نيز تاكيد كرد .

خيري مدير روابط عمومي و امور بين الملل اين شركت نيز در اين نشست، حمايت از روابط عمومي در مجموعه مديريتي را در اثربخشي بيشتر لازم و ضروري دانست و از حمايت هاي صورت گرفته توسط مديرعامل اين مجتمع و مدير روابط عمومي گروه مالي گردشگري قدرداني نموده و مشاركت روابط عمومي ها در سياست گذاري ها و برنامه ريزي هاي انجام شده را براي رسيدن به اهداف تعيين شده حائز اهميت دانست .

شايان ذكر است كه روابط عمومي مجتمع فولاد صنعت بناب در شانزدهيمن سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي و هفدهمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر كشور در كنار گروه مالي گردشگري خوش درخشيده و رتبه هاي برتر بخش هاي مختلف را از آن خود كردند.