مجتمع فولاد صنعت بناب سرآمد رشد تولید و توسعه در فولاد کشور
مجتمع فولاد صنعت بناب سرآمد رشد تولید و توسعه در فولاد کشور
هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان در هفدهمین  نمایشگاه متافو خوش درخشید و مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در سومین روز از برگزاری هفدهمین نمایشگاه فولاد تهران، غرفه گسترش صنایع و معادن ماهان با وجود شرکت های تابعه اعم از مجتمع فولاد صنعت بناب، احیاء استیل فولاد بافت، فرآوری صنایع و معادن ماهان و زنجیره کامل تولید فولاد مورد توجه ویژه مسئولین، نمایندگان مجلس و بازد کنندگان قرار گرفت.

قائم مقام گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه از غرفه هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان بازدید به عمل آورد و دیدارهایی جداگانه با نمایندگان مجلس داشت که حجت الاسلام میرتاجدالدینی نماینده تبریز، حسن پور نماینده سیرجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از آن جمله بودند همچنین خانم شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز از غرفه هلدینگ بازدید به عمل آوردند.
در واپسین روز از این نمایشگاه،  عمرانی معاون دادستان کل کشور به همراه هیئت رئیسه انجمن تولید کنندگان فولاد کشور از غرفه این هلدینگ بازدید به عمل آورده و با زنجیره تولید و میزان اشتغال و توانمندی آن در تولید و تامین فولاد کشور آشنا شدند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بازدید از هلدینگ‌ گسترش صنایع و معادن ماهان به عنوان سرآمد تولید و توسعه یاد کردند و از فعالیت های انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد کشور و میزان تولید اشتغال و برنامه های توسعه ای مجتمع فولاد صنعت بناب تقدیر نمودند.

شایان ذکر است که هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان با وجود پتانسیل بالا در برخورداری از زنجیره کامل فولاد توانسته است در سال جاری افزایش چند برابری تولید در هر یک از شرکت های تابعه را شاهد بوده و بزرگترین حجم سرمایه گذاری بهش خصوصی کشور در حوزه فولاد را در دستور کار اجرایی خود قرار دهد.

هفدهمین نمایشگاه متافو تهران به مدت چهار روز از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.

 

 

گزارش تصویری

 

 

 

 

انتهای گزارش داود زیبائی