مجلس انقلابی باید دغدغه اقشار ضعیف جامعه را بداند
مجلس انقلابی باید دغدغه اقشار ضعیف جامعه را بداند
نماینده مردم بناب در مجلس گفت:از منظر قانونگذاری و نظارت برحُسن اجرای قوانین، مجلس یازدهم باید به مشکلات اقتصادی و توجه به اقشار آسیب پذیر و استان های محروم کشور ، باید التزام داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از خبرگزاری خانه ملت ، محمد باقری بنابی در گفت و گو با خبرنگاران ، در توضیح گام‌های تحول‌گرایی مجلس یازدهم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، گفت:از منظر قانونگذاری و نظارت بر حُسن اجرای قوانین باید به مشکلات اقتصادی و توجه به اقشار آسیب پذیر و مستضعف و توجه به استان های محروم کشور ، مجلس یازدهم باید التزام داشته باشد.

نماینده مردم بناب در مجلس افزود: در تصویب لوایح و طرح ها مجلس باید توجه ویژه ای به اندیشه ها و آرمان های رهبری معظم انقلاب  داشته باشد تا بتوان مسیر شکوفایی جامعه را به خوبی طی کرده و عدالت اجتماعی در سراسر کشور گسترش دهیم.

باقری بنابی  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری  بر تحولگرایی در عرصه های اقتصادی، تاکید کرد: تحولات با هدف تحقق منافع ملی در دستورکار مجلس و دولت قرار گرفته است و مجلس یازدهم باید توجه ویژه ای به مستضعفان و محرومان داشته باشد و سطح زندگی آنها را ارتقا دهد.