مجلس می‌بایست دولت را در خصوص توجه بیشتر به بودجه فرهنگی کشور مجاب کند/ مردم انقلاب را دوست دارند اما از فسادهای اقتصادی به شدت ناراحت هستند/ شهرستان هایی که طرح و برنامه فرهنگی داشته باشند بودجه خواهند گرفت
مجلس می‌بایست دولت را در خصوص توجه بیشتر به بودجه فرهنگی کشور مجاب کند/ مردم انقلاب را دوست دارند اما از فسادهای اقتصادی به شدت ناراحت هستند/ شهرستان هایی که طرح و برنامه فرهنگی داشته باشند بودجه خواهند گرفت
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مجلس می بایست دولت را در خصوص افزایش بودجه فرهنگی کشور مجاب کند، گفت: متاسفانه این سازمان با وجود کارایی بسیار مثبت در حوزه فرهنگی با کمترین اعتبارات فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام حسن شعبانی عصر امروز در کنگره ملی تبلیغ شهرستان بناب با بیان اینکه بناب یکی از شهرستانهای مهم در حوزه فرهنگی استان به حساب می‌آید، اظهار داشت: این شهر به برکت داشتن حوزه علمیه بسیار قوی و با آموزش شاگردان و مبلغان برجسته در گسترش فرهنگ بسیار مثبت عمل کرده است.

مدیر کل  تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه مبلغان با حضور در هر قسمت از کشور موجب کاهش معضلات اجتماعی در آن نقطه شده‌اند، اظهار داشت: با وجود این تاثیر گذاری مثبت متاسفانه سطح اعتبارات این سازمان بسیار پایین است و نمی تواند حوزه فعالیت خود را گسترش دهد.

‏ ‏حجت الاسلام شعبانی توجه بیشتر دولت به بودجه فرهنگی کشور را خواستار شد و گفت: مجلس و اعضای آن می بایست دولت را مجاب کنند تا با افزایش اعتبارات حوزه فرهنگی به نوعی به مقابله با معضلات اجتماعی بخصوص ازدواج و طلاق بپردازد.

وی خاطر نشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی هستی و شاکله خود را مدیون زحمات مبلغان و هنرمندان خود است که با کمترین امکانات زحمات بسیار زیادی را در حوزه فرهنگی می کشند.

حجت الاسلام حسن شعبانی فسادهای اقتصادی به خصوص در سطح کلان را مایه تاسف دانست و گفت: مردم ایران انقلاب خود را را بسیار دوست دارند و بارها این را اثبات کردند اما از از فسادهای اقتصادی و دزدی های کلان ناامید و ناراحت هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر اینکه شهرستانهایی که طرح و برنامه فرهنگی داشته باشند بودجه دریافت خواهند کرد،گفت:  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب فعالیت‌های بسیار خوبی را در حوزه فرهنگی انجام داده است لذا می بایست بیش از این تقویت شود.

انتهای پیام/ عرفان حامدی