مراسم تجلیل از دانش آموزان بسیجی موفق شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: آمریکا اقتدار گذشته خود را از دست داده است/ سازش برخی از کشورهای عربی با اسرائیل هیچ تأثیری در نابودی این رژیم نخواهد داشت/دانش آموزان می‌بایست راه  شهید حسین فهمیده را ادامه بدهند
مراسم تجلیل از دانش آموزان بسیجی موفق شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ فرمانده سپاه بناب: آمریکا اقتدار گذشته خود را از دست داده است/ سازش برخی از کشورهای عربی با اسرائیل هیچ تأثیری در نابودی این رژیم نخواهد داشت/دانش آموزان می‌بایست راه  شهید حسین فهمیده را ادامه بدهند
به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مراسم تجلیل از دانش آموزان بسیجی شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ پاسدار حیدری در ابتدای مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد رسول اکرم (ص)و همچنین ۱۳ آبان روز دانش آموز گفت: تقارن میلاد رسول اکرم و تسخیر لانه جاسوسی خیر و پر برکت است که امیدواریم انشاالله روزی تمام استکبار دنیا بر علیه مسلمانان و سایر مردم جهان به اتمام برسد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه آمریکا اقتدار خود همانند گذشته در سطح جهان را به طور کامل از دست داده است ،گفت:  امروز مسلمانان و سایر مردم انقلابی جهان اجازه دخالت های بی مورد آمریکا در کشورهای خود را نمی دهند و در مقابل استکبار و زورگویی های دشمنان ایستادگی می کنند.

سرهنگ حیدری سازش برخی از کشورهای عربی با رژیم غاصب اسرائیل را اشتباهی بزرگ برای آنان عنوان کرد و گفت: این سازش قطعاً هیچ گونه تاثیری برای نابودی این رژیم نخواهد داشت و همانگونه که رهبر معظم انقلاب گفته است رژیم کودک کش اسرائیل تا ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دانش آموزان امروز انقلاب اسلامی باید راه شهید اسلام حضرت علی اکبر و شهید انقلاب اسلامی حسین فهمیده را ادامه بدهند، گفت: جوانان باید برای زندگی و کشور خود تصمیمات درست بگیرند و همیشه در مقابل دشمنان از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در ادامه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد رسول اکرم و همچنین ۱۳ آبان روز دانش آموز و هفته وحدت اظهار داشت: بیشتر دانش آموزان شهرستان بناب بسیجی و روحیه و تفکر انقلابی دارند و همیشه برای صیانت از از دستاوردهای انقلاب آماده هستند و این را هم در طول تاریخ این کشور بارها نشان دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با تاکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر و برنامه های روز دانش آموز به صورت مجاز خواهد بود گفت : به دلیل خطرناک بودن این بیماری و حفاظت از جان دانش‌آموزان سعی خواهیم کرد اکثر برنامه ها را به صورت مجازی و یا حتی المقدور در فضاهای باز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنیم.

حسین پارسا مهر در ادامه به مشکلات و نواقص شبکه شاد و حوزه مجازی اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا، آموزش های حضوری کنسل شده اند و بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و یک میلیون معلم با شبکه شاد و سایر پیام رسان های داخلی و آموزش را دنبال می کنند که این حجم از ترافیک مشکلاتی را در این شبکه آموزش به وجود آورده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی معلمان شهرستان بناب گفت: با توجه به مجازی شدن آموزش، معلمان زمان بسیار بیشتری را نسبت به گذشته برای آموزش دانش آموزان میگذارند که جا دارد  از تمامی تلاش های آنها تقدیر و تشکر کنیم.

پارسامهر در پایان وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر دانش آموزان شهرستان بناب در المپیک و کنکور سراسری گفت:خوشبختانه امسال ۳۰ نفر از دانش‌آموزان گروه تجربی در گروه مختلف پزشکی و همچنین ۴۳ نفر از سایر دانش آموزان در رشته های دبیری موفق به ورود به دانشگاه‌های معتبر کشور شدند.

 

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام / داود زیبائی