مراسم تجلیل از مدیریت و معلمین پیش دبستانی سما و سمامهر برگزار شد+ تصاویر
مراسم تجلیل از مدیریت و معلمین پیش دبستانی سما و سمامهر برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاونت آموزش ابتدایی و مسئول پیش دبستانی های آموزش و پرورش شهرستان بناب از مدیریت و معلمین مهد کودک و پیش دبستانی سما و سما مهر بناب تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار صدای بناب، حسین پارسا مهر در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مهد کودک و پیش دبستانی سما و سما مهر گفت: طبق اطاعات و گفته خانواده های دانش آموزان، مجموعه سما و سمامهر توانسته در ایام کرونایی و آموزش مجازی همانند دوران آموزش حضوری به خوبی عمل کرده و رضایت ما و خانوداه ها را به دست بیاورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب تصریح کرد: کرونا از اسفند سال 98 کل نظام آموزش را تحت شعاع خود قرار داد و متاسفانه بر خلاف میل باطنی ما تا به امروز آموزش حضوری به مجازی تبدیل شده است.

و افزود: در ایام کرونایی زحمات معلمان چندین برابر شده است و آموزش حضوری که حدود 6 ساعت در روز زمان نیاز داشت به آموزش مجازی 24 ساعته تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان همانند کادر درمان در ایام کرونایی از خودگذشتگی می کنند، گفت: آموزش هیچ وقت نمی تواند به هر دلیلی تعطیل شود و به هر روشی معلمان دلسورز به آموزش و پرورش دانش آموزان مشغول هستند که می بایست به جایگاه معلمان ارزش بیشتری قائل شد.

در ادامه این مراسم فریبا مصدق معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بناب مجموعه سما و سمامهر را مرکز آموزشی نمونه در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: برای ما پیش دبستانی ها اهمیت زیادی دارند چراکه نقطه عطف و شروع آموزش و پرورش کودکان همین مراکز هستند.

وی افزود: طی 2 سال اخیر کرونا آموزش را از حضوری به سوری مجازی کشاند اما باید قبول کنیم حتی بدون وجود کرونا در نظام آموزشی می بایست به آموزش مجای نیز پرداخته می شد که کرونا همه کادر آموزش را به اجبار به این سمت سوق داد.

در پایان این مراسم رقیه سعید خانی مدیر مجموعه مهدکودک و پیش دبستانی سماء ضمن تقدیر از توجه مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بناب به فعالیت های این مجموعه گفت: مهد کودک و پیش دبستانی سماء طی سالیان اخیر با استفاده از معلمین مجرب و بهره بری از روش های نوین آموزشی توانسته گام موثر در رشد کودک پیش دبستانی در بناب بردارد و اعتماد خانواده ها را جلب نماید.

وی افزود: ما قدردان زحمات معلمین مجموعه سماء هستیم چرا که آن ها از صمیم قلب و اطلاعات به روز شابنه روزی چه به صورت مجازی و چه حضوری در کنار کودکان و نهالان عزیز شهرستان بناب هستند.

 

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم به همت مدیریت مهدکودک و پیش دبستانی سما و سمامهر و اداره آموزش و پرورش شهرستان بناب از معلمین این مجموعه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد و همچنی جمع کثیری از اولیای دانش آموزان به صورت خودجوش با تهیه لوح سپاس از سعیدخانی مدریت سما و سمامهر بناب تقدیر و تشکر کردند.

گزارش تصویری؛

 

انتهای پیام/ داود زیبائی