مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدای بناب برگزار شد+ تصاویر
مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدای بناب برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز به مناسبت گرامیداشت روز پرستار از کادر درمان و پرستاران بیمارستان شهدای بناب با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، دکتر سید کمال موسوی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار گفت: پرستاران اسوه اخلاق و فداکاری هستند و با تمام وجودشان و با عشق به بیماران خدمت رسانی می کنند.

رئیس بیمارستان شهدای بناب شیوع بیماری کرونا را عاملی برای شناخت بیشتر مردم از فداکاری و ایثارگری‌های پرستاران عنوان کرد و گفت: کادر درمان و در راس آنها پزشکان و پرستاران در روزهای سخت کرونایی به دور از خانواده شبانه روز به این مردم خدمت می کنند که از هر چیز ارزشمند تر به حساب می آید.

وی بهبود سلامتی بیماران و مرخص شدن آنها با روی خوش از مراکز درمانی را آرزوی همه پرستاران عنوان کرد و گفت: وقتی یک بیمار سلامتی خود را به دست می آورد و با روی خوش و رضایت از بیمارستان خارج می شود برای کادر درمان و پرستاران کافیست.

دکتر موسوی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات شبانه‌روزی پرسنل بیمارستان شهدای بناب گفت: با وجود کمبود کادر درمان اما تمامی پرسنل با دل و جان با هدف خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان بناب و منطقه تلاش می‌کنند.

گزارش تصویری؛

                                       
انتهای پیام/امید مردم خواه