مراسم تودیع و معارفه ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ یعقوب شکوری رئیس جدید نظام مهندسی کشاورزی بناب
مراسم تودیع و معارفه ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب برگزار شد+ تصاویر/ یعقوب شکوری رئیس جدید نظام مهندسی کشاورزی بناب
ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب با حضور معاون سازمان مهندسی کشاورزی استان، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب، رئیس دفتر نماینده بناب و نائیب رئیس کارخانجات خوراک دام و طیور استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، در این مراسم معاون سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان با بیان اینکه بناب از نظر وسعت یکی از شهرستان های کوچک استان محسوب می شود، گفت: بناب با وجود کوچک بودن مساحت یکی بزرگترین قطب های کشاورزی استان است.

وی افزود: شهرستان بناب طی سالیان اخیر با توجه به موضوعات مختلف در بخش کشاورزی توانسته گام های بساری مهمی را در صنعت کشاورزی بردارد و یکی از صادرکنندگان نمونه محصولات کشاورزی استان باشد.

علیزاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس مهرداد امیری رئیس سابق نظام مهندسی کشاورزی و منابیع طبیعی بناب گفت: نظام مهندسی کشاورزی بناب حدود 15 سال تاسیس شده و مهندس امیری اقدامات ارزنده ای برای این بخش انجام داده است و امیدواریم مهندس یعقوب شکوری بتواند در این راه موفقیت های خوبی را کسب کند.

در ادامه این مراسم رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بناب نیز ضمن تقدیر از زحمات مهرداد امیری گفت: با کمک نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بناب پروژه های مهم شهرک دامپروری و گلخانه ای را شروع کرده ایم که برای بناب بسیار مهم و حیاتی هستند.

روح اله خیری با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی در شهرستان بناب گفت: انتظار داریم آقای یعقوب شکوری این راه به خوبی ادامه داده و با استفاده از ظرفیت مجموعه خود به توسعه کشاورزی شهرستان بناب کمک کند.

در پایان این مراسم مهندس مهرداد امیری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بناب بابت همکاری با نظام مهندسی کشاورزی شهرستان بناب گفت: از ابتدای تاسیس نظام مهندسی کشاورزی بناب سعی کردیم این مجموعه را مستقل و طوری آماده کنیم که بتواند در حوزه های مختلف کشاورزی شهرستان بناب مثمر ثمر عمل کند.

رئیس سابق نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بناب صدور پروانه و شناسنامه دار کردن اراضی کشاورزی شهرستان بناب را از مهمترین اقدامات این مجموعه طی سالیان اخیر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امروز بیش از ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی شهرستان بناب دارای شناسنامه هستند.

وی راه اندازی 5 دفتر نظام مهندسی کشاورزی در روستاهای شهرستان بناب را یکی دیگر از اقدامات مهم و بیان کرد و گفت: طی سالیان اخیر با بهره بری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف کشاورزی سعی کردیم نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بناب را ساماندهی و از ظرفیت‌های جوانان این حوزه بهره‌مند شویم.

مهرداد امیری در پایان ضمن تبریک به یعقوب شکوری به عنوان ریاست جدید نظام مهندسی و کشاورزی شهرستان بناب گفت: از تمامی همکاران و مجموعه نظام مهندسی کشاورزی بناب انتظار دارم با تمام ظرفیت ها و پتانسیل های خود از مدیریت جدید حمایت کرد و برای توسعه و ارتقای هر چه بیشتر این مجموعه تلاش مضاعف داشته باشند.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام / زیبائی