مراسم فارغ التحصیلی کودکان پیش دبستانی سما و  سما مهر برگزار شد+ تصاویر
مراسم فارغ التحصیلی کودکان پیش دبستانی سما و  سما مهر برگزار شد+ تصاویر
صبح امروز مراسم فارغ التحصیلی کودکان پیش دبستانی سما و سما مهر در سال تحصیلی 1399-1400 با حضور مسئولین محترم اداره بهزیستی شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، سمیه ثقفی در این مراسم ضمن تقدیر ویژه از مدیریت محترم مهدکودک سما و کلیه پرسنل این مرکز گفت:  مهد کودک و پیش دبستانی سما و سمامهر  زیر سایه شایستگی و درایت و فرهیختگی و تلاشهای مستمر و خستگی ناپذیر سرکار خانم سعیدخانی موفقیت های خوبی در آموزش کودکان شهرستان بناب به دست آورده است.

کارشناس مهدکودک و پیش دبستانی های شهرستان بناب افزود: مدیریت مرکز سما و سمامهر گام های موفق و مثمر ثمری در مسیر رشد و شکوفائی همه جانبه کودکان و نونهالان عزیز که آینده کشور به دست این عزیزان میباشد فراهم کرده است.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت مجدد از عملکرد مجموعه آموزشی سما و سمامهر بناب گفت: امید و آرزوی روزهای همیشه موفق و مویدی برای یکایک عزیزان از یکتای خالق در این مجموعه را  مسئلت مینمائیم.

در ادامه این مراسم رقیه سعیدخانی مدیر مهمدکودک و پیش دبستانی سما و سمامهر بناب در حاشیه این مراسم گفت: پیش دبستانی سما و سمامهر بناب مجموعه ای با امکانات عالی و با بهره گیری از اساتید مجرب و باتجربه و دلسوز بنابی را برای آموزش کودکان و نونهالان فراهم کرده است و برای آموزش کودکان در دوران کرونایی و آموزشهای مجازی از روشهای نوین و محتوای آموزشی جامع استفاده کرده اند و این باعث رضایت کامل اولیاء کودکان در دوران آموزش های مجازی و نتیجه ای بسیار مطلوب شده است.

مدیر مجموعه سما و سما مهر بناب، در خصوص برگزاری جشن اختتامیه سال 1399-1400 در این مجموعه گفت: هر ساله پس از پایان آموزش هایی که به خاطر کرونا به صورت مجازی برگزار شد، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور اولیاء کودکان و نونهالان این مجموعه جشن اختتامیه با حضور مسئولان مربوطه برگزار گردید.

سعید خانی با تاکید بر اینکه حضور کودکان 4 تا 6 ساله در مرکز پیش دبستانی ضروری و موجب شکوفایی ذهن آنها می باشد گفت: طبق اطلاعات و آمار حاصله دانش آموزانی که مقطع پیش دبستانی را سپری می کنند با آمادگی و آگاهی بیشتری وارد مقطع دبستان می شوند.

وی در پایان از آمادگی مجموعه سما و سما مهر برای پذیرش کودکان مقطع پیش دبستانی خبر داد و گفت: خانواده های محترم می توانند جهت ثبت نام فرزندان خود به دو مرکز سما واقع در خیابان چمران ابتدای میدان غدیر و مجموعه سما مهر واقع در میدان یادبود مراجعه کنند. / تلفن تماس: 09147896614

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای گزارش/ داود زیبائی