مراسم گرامیداشت روز پدر و مهندس در گروه صنعتی اطهر برگزار شد+ تصاویر
مراسم گرامیداشت روز پدر و مهندس در گروه صنعتی اطهر برگزار شد+ تصاویر
به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی (ع) و زادروز خواجه نصیرالدین طوسی مراسم روز پدر و روز مهندس با حضور مدیرعامل گروه صنعتی و هیات رئیس گروه اطهر و پرسنل شرکت های تابعه در گروه صنعتی اطهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از  واحد روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در آ غاز برنامه قائم مقام شرکت آرد اطهر ضمن خیر مقدم و تبریک روز مهندس به مهندسان گروه صنعتی اطهر و همچنین تبریک روز پدر به پدران معنوی گروه صنعتی اطهر  اظهار داشت: از کلیه عوامل و همکاران به خصوص معاون اداری و پشتیبانی که از روزها قبل برای برپای این مراسم  همکاری نمودند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

حسن فشنگچی با اشاره به اهمیت نقش پدر درخانواده گفت: : پدر به معنی واقعی بزرگترین و قابل اعتماد ترین تکیه گاه برای فرزندان می باشد لذا آرزوی سلامتی برای همه پدران گروه صنعتی به خصوص پدران معنوی هیات مدیره گروه صنعتی اطهر دارم.

 

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر ضمن تبریک مجدد به مناسبت ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و همچنین زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندس، این روز را به پدران گروه صنعتی به خصوص اسامی کارکنان مزین به نام علی (ع )، گفت : مقام و منزلت مرد و پدر به حسن اخلاق و رفتار اوست که هر چقدر خوش اخلاق باشند مقام و منزلتشان در جایگاه اجتماعی آنها بالاست.

وی افزود: رفتار امام علی (ع) در زندگی اجتماعی الگو و زندگی انسان کامل است که برای ما امروز راهگشا در زندگی خواهد بود.

جواد فشنگچی در بخشی دریگر از سخنان خود با اشاره به نقاط قوت مهندسان گروه صنعتی گفت: مهندسان واقعی مسائل پیرامون خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و مهندسی در جهان دائم در حال بروز رسانی است که جا دارد از تمام مهندسان گروه صنعتی میخواهم که هدف بزرگ گروه صنعتی که اشتغال 4000 نفری است را دنبال و هیات مدیره را در این امر یاری کنند.

در ادامه مراسم رضا اصلانی فر،معاون اداری و پشتیبانی گروه صنعتی اطهر ضمن تشکر و تبریک به پدران معنوی گروه صنعتی اطهر به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و تبریک روز مهندس به شاغلین گروه صنعتی اطهر گفت: از هیات مدیره گروه صنعتی اطهر به پاس سالها سرمایه گذاری در منطقه و استان تقدیر و تشکر می نمایم.

گفتنی است: در پایان مراسم از کارکنانی که نام آنها با نام علی (ع ) مزین شده بود و همچنین مهندسین شاغل در گروه صنعتی اطهر تجلیل و به رسم یادبود به آنها لوح و هدایایی اهدا شد.

گزارش تصویری؛