مردم داری اولویت اول فرمانداران و مسئولان شهرستانی باشد
مردم داری اولویت اول فرمانداران و مسئولان شهرستانی باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بناب گفت: مردم داری باید اولویت اول کاری فرمانداران و مسئولان قرار گیرد.

به گزارش صدای بناب به نقل از مهرعلیار راستگو در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بناب با بیان این مطلب افزود: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه تداوم خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی تنها راه ایستادگی در برابر زورگویی‌های دشمنان است تصریح کرد: وظیفه مدیران اجرایی در شرایط کنونی جدیت در مسیر خدمت رسانی به مردم و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: آنچه امروز در عرصه‌های بین المللی مطرح است هدف گیری حاکمیت جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان نظام است. از این رو وظیفه فرمانداران در این شرایط روشنگری صحیح مردم بوده و باید واقعیت‌ها را به مردم انتقال دهند؛ چرا که پررنگ‌ترین نقش را در شکل گیری انقلاب مردم عهده دار هستند و باید با مردم صادقانه حرف زد.

راستگو در ادامه با معرفی شهریار فتحی به عنوان فرماندار جدید شهرستان بناب از خدمات امین رفیعی اسکویی در دوران تصدی فرمانداری این شهرستان قدردانی کرد و در توصیه‌ای به فرماندار جدید اظهار کرد: نقش و جایگاه دولت را در نزد خود و دستگاه‌های اجرایی حفظ کنید.