مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی/بی تدبیری دولت عامل اصلی بروز مشکلات امروز کشور/عدم مشارکت به ضرر امنیت ملی و افزایش تحریم ها
مردم سالاری دینی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی/بی تدبیری دولت عامل اصلی بروز مشکلات امروز کشور/عدم مشارکت به ضرر امنیت ملی و افزایش تحریم ها
مسئول بازرسی سپاه عاشورا در نشست روشنگری شهرستان بناب با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: مردم سالاری دینی یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مردم می بایست توجه ویژه به موضوع انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ جعفر رزمی در نشست روشنگری که با حضور فرمانده سپاه ناحیه بناب، شهردار و پرسنل شهرداری بناب برگزار شده بود با بیان اینکه انقلاب اسلامی چکیده و نتیجه حمایت از ارزشهای اسلامی است، انقلاب اسلامی ایران بهترین دستاورد یعنی مردم سالاری دینی را به ما هدیه نمود.

مسئول بازرسی سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص کشورهای غربی تمام پتانسیل خود را برای ضربه زدن و در نهایت براندازی نظام ایران به کار برده اند اظهار داشت؛ دشمنان با تهاجم فرهنگی از روش های مختلف سعی دارند مردم را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد و ناامید کنند.

وی با اشاره به اهمیت بالای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها اظهار داشت؛ مردم می بایست خودشان کارگزاران این مملکت را انتخاب کنند. و قطعاً عدم مشارکت در انتخابات پیش رو موجب تضعیف امنیت ملی و همچنین افزایش تحریم ها بر علیه این کشور خواهد شد.

سرهنگ رزمی ضمن گلایه از عملکرد دولت در مدیریت کشور اظهار داشت امروز وضعیت معیشت مردم، مسکن جوانان و برخی از مسائل دیگر بسیار نامناسب و غیر قابل پذیرش برای آحاد مردم می باشد. که تمامی این مشکلات از بی تدبیری اسکله همین دولت ناشی شده است که به طور مثال می توان به عدم توجه و اعتقاد وزیر همین دولت به مسکن مهر اشاره کرد. که در نتیجه آن شاهد افزایش چندین و چندین برابر قیمت مسکن شده ایم.

مسئول بازرسی سپاه عاشورا با بیان اینکه مردم کم کاری برخی از مسئولان در این دولت را نباید به پای ارزش های انقلاب و دستاوردهای آن بنویسند اظهار داشت؛ عدم حضور در انتخابات و یا کاهش مشارکت دلیلی بر عدم وجود ریاست جمهوری در این کشور نخواهد شد. و قطعاً حتی با مشارکت کم شخصی به عنوان ریاست جمهور معرفی خواهد شد. اما متضرر اول در این موضوع مردم خواهند بود. چرا که می بایست 4 سال دیگر نتیجه این انتخابات را تحمل کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان میزان مشارکت مردم در انتخابات را به دقت رصد می کنند گفت؛ ملت ایران قطعاً 28 خرداد ماه امسال با تعصب و درایت هر چه تمام تر پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و شخصی را به عنوان ریاست جمهور انتخاب خواهند کرد که درد مردم را بداند و جهادی و عاشقانه به این ملت و انقلاب خدمت کند.

 

 

 

انتهای پیام/ رقیه فتحی